Haai! Ik zit een beetje met een groot vraagteken... Ik mag namelijk van mijn ouders kiezen of ik een jaar wedstrijden doe of een vakantie naar de veluwe... Ik wil het allebei zo graag, maar mag er maar 1 van....
Welke moet ik kiezen? Ik kan er echt niet uit komen..
Leelo
Geplaatst: 05-01-05 17:50
Hmm.. heb je al een lijstje gemaakt met voors en tegens? Wat houdt die vakantie in? Jij samen met je paard? Ik weet niet hoe oud je bent, maar een startkaart is niet zo heel duur toch, dat heb je zo bij elkaar gewerkt. Of bedoelen je ouders dat ze je overal heenbrengen wat wedstrijden betreft?? Je ziet, we hebben meer info nodig om je te helpen. Zoals ik het nu zie zou ik voor wedstrijden kiezen omdat je daar langer plezier van hebt... succes met je keuze!
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-05 17:59
Kijk, stel dat Milka wdstrijden niks aan vind, dan wil ik er niet mee door gaan. En dan heb ik alle spullen voor niks aangeschaft en het is niet goedkop. En van de veluwe weet ik zeker dan Milka het geweldig vind.
Kyona
Geplaatst: 05-01-05 18:21
Misschien kan je zelf wat bijklussen? bijv. auto's wassen en zo sparen voor het wedstrijdrijden. Spullen die je aan moet schaffen hoeft niet zoveel te kosten. Tweedehands kan je vaak goede spullen op de kop tikken voor weinig. Bijv. via bokt! Je kan ook aan je ouders vragen hoeveel ze voor de vakantie uit willen geven en als je dan een leuk low budget alternatief vind je dit geld bij jou te sparen bedrag voor wedstrijd rijden mag leggen... Wie weet!
Auke07
Geplaatst: 05-01-05 20:06
ik zou zelf voor de vakantie gaan!! lekker rijden over de heide rijen en relaxen!! heeeerlijjk, kzou et zelf ook graag willen.....
ikke
Geplaatst: 05-01-05 20:17
Ik zou voor die vakantie gaan Als je dat nou slim aanpakt en het via de NVVR doet, dan kun je ook nog eens wat vaker op stap (wij zijn behoorlijk low-budget ) www.nvvr.info , of stuur een PB-tje.......
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-05 21:57
Ja ikga voor de Veluwe. ik voel me prettig bij die keuze. Want dan weet ik zeker dat Milka het leuk vind. Bijklussen gaat helaas niet. Op mijn leeftijd kun je niet zoveel en als je wat kunt is het precies als ik naar Milka kan. Dus kan ik niet naar Milka.
wyko
Geplaatst: 05-01-05 23:25
Heb je al enig idee waar precies op de veluwe? Ik weet nog wel een paar adresjes, dus als je wat wilt weten kan je pb'en.
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-05 14:11
Ja ik ga naar de Woody ranch
starsky
Geplaatst: 06-01-05 14:32
Ik zou kiezen voor de wedstrijden. Want dan kan je nu nog sparen en dan kan je misschien ook nog op vakantie naar de veluwe
Babeth
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-05 14:34
Sparen met welk geld.... Ik krijg maar een miezerig klein bedragje per maand waar ik niks aan heb, want dat gaat al op aan Milka. Dus ik kan niet sparen...