Ervaring met Havens Power plus en Kentucky Lite E?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Ervaring met Havens Power plus en Kentucky Lite E?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 17:33

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de Power plus mix of de Kentucky Lite E van havens?

Ik zoek een bijvoer dat niet dik maakt, maar wel meer energie geeft. Extra toevoegingen heeft voor de huid en evt spieren.
Ik voer nu pavo Eplus voor de spieren, maar wil dit vervangen door een voer ipv supplement.

Beide mixen zetten zover bij mij bekent niet aan, en geven meer energie. Maar blijven paarden handelbaar?

Ik wil alles weten Haha!

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:58

Ik voer Havens Power Plus Mix aan mijn haflinger en het bevalt mij erg goed. Paarden worden er absoluut niet gek van, en door de extra electrolyten, wordt het zweet proces ondersteund. Ik vind het een aanrader!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 18:07

die van mij werkt zeker 5 keer in de week intensief en zweet dan ook erg. Idd die electrolyten stonden mij ook wel aan..

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:37

Dan zou ik de power plus mix aanraden! Mijn haf werkt wel 6x in de week intensief!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:07

De mijne krijgen Kentucky Lite E erbij (2 schep per dag) Ze zitten mooier in de vacht en lijken het in het werk iets makkelijker te kunnen verwerken lichamelijk. (minder stijfheid) heel gek zijn ze er niet van. Kan ze rustig een dag laten staan zonder dat ik de dag erna met knettergekke bokken zit.