Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wendy15 schreef:Wat leuk die koeienprint! Maar ik wil zowiezo niet met beugels, want mijn paardje wil nog wel es ineens opzij springen enzo dus als ik dan op één beugel leun glij ik met barebackpad en al opzij ben ik bang. En ook vanwege de druk op één plek.

Citaat:Ik rij nu trouwens af en toe wel wat gewoon zonder zadel omdat hij een lekkere dikke vacht heeft, maar van de zomer met die dunne vacht glij ik alle kanten op. Ik wil dus eigenlijk gewoon zonder zadel rijden, maar iets steviger zitten....
)
Misschien kunnen we wat afspreken zodat je hem kan testen
callippo schreef:Ja, je zit op een goede barebackpad echt stukken steviger dan zonder zadel. Het suede werkt als 'klitteband' voor je broek, dus bij zijsprongen glij je niet snel weg.
@felicity: De vriend van mn zusje woont in Oudenbosch, toevallig ben ik daar volgende weekMisschien kunnen we wat afspreken zodat je hem kan testen
Ik heb er nu nog niet meteen een 'nodig' ofzo, maar na de winter zal ik je denk ik wel eens een pbtje sturen voor zo'n probeerbarebackpad

Wendy15 schreef:haha, zijn er dan geen mensen die een andere hebben dan die van callippo? Wou eigenlijk wat te vergelijken hebben, maar je hebt blijkbaar errug goeie barebackpads callippo, want heel bokt wil die van jouw!![]()
Ik heb er nu nog niet meteen een 'nodig' ofzo, maar na de winter zal ik je denk ik wel eens een pbtje sturen voor zo'n probeerbarebackpad