Weet er iemand of er ergens een goede paardenverhuur of rijstal is die paarden verhuurd aan gevorderden zonder begeleiding?
Dank jullie...
Groetjes Yvon
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*Roos*"]
Ik weet niet meer hoe het heet, maar in Putten kun je paarden huren zonder begeleiding. leuke mensen daar en hele leuke paarden! Bovendien kun je daar prachtig rijden. Tis ook helemaal niet duur. Misschien even googlen of detelefoongids.nl raadplegen. Het zit om de hoek bij sauna saunadrome. Misschien dat zij weten hoe die paardenverhuur heet.
Succes!
[/quote]
[quote="skippy1 schreef:Van Bijnen in Hierden
Fielychi schreef:vraagje: waarom wil je op onbekende paarden een rit gaan maken? ik zou het zelfs nooit willen, het is geen klein risico dat je neemt.
Zelf begeleid ik in de zomer ritten op Texel, maar niemand gaat alleen weg... geen uitzonderingen
Fielychi schreef:Niet banketstaaflig bedoelt hoor, maar een boot is nog altijd geen dier dat onverwacht iets kan doen.
En dat je zelf ook begeleidster bent, dan behoor je juist te weten dat je beter geen vreemde paarden mee kan nemen.... mag je nog net zo goed kunnen rijden... vind het erg onverantwoordelijk, zeker voor je vriend.
Maar goed, succes met zoeken!