evil paard:P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roomsoes17

evil paard:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 20:31

hallo allemaal,
ff n vraagje mijn verzorpaardje vind het heel erg als je haar poetst en aanraakt op de plek waar de singel zit zeg maar.
ze vind aansingelen weer niet erg Verward alleen het punt waarop de singel wel tegen haar buik zit maar nog niet strak.
ze doet dan haar oren in dr nek en begint een beetje in de ronte te bijten niet echt gericht naar mij maar toch denk ik dat ze ergens last van heeft Huilen .
om de singel zelf heb ik al zow'n soort hoesje omheen gedaan.
ik heb t mischien een beetje raar verteld Tong uitsteken maar als iemand me begrijpt graag advies Haha!
Groetjes Romy

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:36

Mischien heeft ze ergens een singelwond ofzo.
Waar je het niet kan zien, omdat je haar daar waarschijnlijk niet mag aanraken.
Idd poos met zo'n soort hoesje doen Schijnheilig
Ik weet natuurlijk niet of ik het goed heb ( ik heb het bijna nooit goed Haha! Tong uitsteken )
Veel suc6!
Hoop dat ze er snel geen last meer van heeft *LOL*

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 21:12

neej dat heb k wel gezien dat ze geen singel wond heeft, k vind et ook zo raar ... uuhh haha lochies vandaar me vraag hiero;)

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:18

Haha, mijn shet wil ook niet dat je daar poetst Verward. Ik vind het gewoon aanstelleritis want ze heeft echt nergens last van Tong uitsteken.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:30

Je paard kan ook last krijgen van de spier die tussen haar voor benen door loopt...
Het paard van mijn instructrice heeft daar ook last van zij vind het ook niet fijn als je met de borstel tussen haar voor benen komt... Sinds ze minder strak aansingeld is het over en doet het haar minder zeer ...

roomsoes17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 22:46

maar dn gaat mn zadel glijden :S