rijvereniging?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jedine

rijvereniging?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 18:38

Misschien wil ik vanaf maart met shelby bij de rijvereniging gaan rijden,puur voor mezelf en hem. Het probleem is alleen dat shelby 2 slechte voorbenen heeft en daarom op rechterhand vaak in de verkeerde galop aanspringt en als je op de rechterhand draaft kun je niet op het goede been ligt rijden,dan loopt hij nl erug onreglmatig. ik rijd dius altijd verkeerde been ligt...
ik heb gemerkt dat sinds ik dressurmatig in de bak aan het rijden ben hij eigenlijk niet meer kreupel staat dus het is zeker goed voor hem.

Wil graag bij de rijvereniging om beter te leren rijden en shelby beter te laten lopen zodat het rijden samen nog fijner wordt, wil absoluut geen wedstrijden gaan rijden ofzo met hem.
Wat vinden jullie, gewoon doen en schijt hebben aan wat anderen denken of er toch maar van afzien...
Ik weet het echt niet, ben namelijk bang dat ik daar dus echt voor schut sta ofzo...

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:46

hm k denk dat je gewoon naar t bestuur/ instructie moet gaan en dan het probleem uitleggen, event. met DAverklaring want de meeste instructeurs zijn er n btje huiverig voor om kreupele paarden in hun les te laten lopen omdat het soms bij bijv n peesblessure heel slecht kan zijn om iemand door te laten rijden en instructeurs daarvoor ook aangeklaagd kunnen worden.... zou denk ik als het bestuur ed er geen problemen mee heeft gewoon gaan en het uitleggen aan de mensen waarbij je in de les rijd! veel plezier want ik vind het wel altijd gezellig, de verenigingslessen! btje bijkletsen enzo!!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:56

Verplaatst naar Vraag maar raak

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:34

gewoon gaan. moet je eens kijken wat voor paarden er soms tussenlopen. Wel moet je denk ik stevig in je schoenen staan, want al leg je het uit, commentaar zul je altijd krijgen.

jedine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 20:18

ja idd commentaar zul je altijd krijgen ook al heb je een toppaard...er rijden mensen met verschillende nivo's en opzich kan shelby best goed lopen dus daar zal het niet aan liggen. kan ook altijd ff wat proeflessen nemen...

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:39

Gewoon gaan! Je komt er toch voor jezelf en je paard. Als je het van te voren allemaal uitlegd, is er in ieder geval duidelijkheid. Als je dan nog commentaar krijgt is dat natuurlijk minder, maar je komt er voor jezelf !