bedrijfslogo borduren/ drukken op deken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eveline_B

bedrijfslogo borduren/ drukken op deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 16:30

Ik vroeg mij af of er bokkers zijn die ervaring hebben met het laten borduren/ bedrukken van dekens. Ik wil mijn logo en bedrijfsnaam op een deken laten maken, maar het moet niet heel klein zijn, zodat je het ook van afstand kunt lezen en het zijn ook geen standaard lettertypes.
Wie weet waar ik dit kan laten doen?

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:44

Haha.. bij mij bijvoorbeeld. Tenzij je de dekens, dekjes e.d. al hebt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:14

Bij hypo kan het. Mits het logo al op een diskette bestaat, anders ben je een vermogen aan geld kwijt.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:20

Bij de hypo kan het idd, maar ook andere winkels die dekens en dekjes verkopen hebben hun adressen om het te borduren. Of je moet naar een borduurstudio gaan.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:32

BIj de ruitershop kan het ook!

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:18

ik heb hetzelfde op het moment, ik ben voor het borduren aan het kijken..
want dat bedrukken lijkt me nix, met wassen enz..
ik heb gewoon mn spullen bij de ruitershop gekocht en vervolgens een bedrijf hier in de omgeving gezocht.
Ik heb namelijk het id dat ruitershops een beetje misbruik maken van hun positie..
deken kopen en gelijk borduren, lekker makkelijk, maar wel duurder, en na een paar offertes te hebben ontvangen van bedrijven uit de buurt, blijkt eigenlijk dat ik wel gelijk had.. succes ermee! groetjes OK dan!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:39

Ik weet een heel goed adres....veel verschillende kleuren en lettertypes....maar dan moet je wel naar Veendam komen. Absoluut geen rommel maar kwaliteit. Wil je meer weten moet je me maar ff pb-en.

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:16

Je kan het bijvoorbeld bij Divoza doen. Daar rekenen ze alleen de eerste keer een fors bedrag voor het inscannen van je logo (toen ik het heb laten doen fl 250,- geen €) Dit is eenmalig, want je logo blijft bij hun in de computer staan en als je weer eens iets laat bedrukken dan gebruiken ze datzelfde ontwerp weer. Verder hebben de grootte van de letters en de soorten kleuren (als deze afwijken van de standaard kleuren) die je kiest invloed op de prijs.Toedertijd was ik fl 1000,- kwijt voor 2 witte shabrakken met logo en tekst en twee goede kwaliteit zweetdekens met logo en tekst.

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 09:05

Maar is borduren ook geschikt voor een grote tekst+logo? Of kan je dan beter bedrukken? En als je dus een digitaal bestand aanlevert zou het goedkoper moeten zijn. Want ik heb alles al in de computer staan in CorrelDraw.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 09:47

Wij hebben een logo op een deken laten drukken, bij Harrie van den Bosch uit Oldeholtpade. Super kwaliteit deken, en ook het logo is erg mooi geworden

Afbeelding

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 10:20

Wij laten ook dekens drukken, voor prijzen op de baan enzo. Maar wij doen het bij een René Smit dat is ook drukker die het ook erg goed doet

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 10:56

eveline_B schreef:
Maar is borduren ook geschikt voor een grote tekst+logo? Of kan je dan beter bedrukken? En als je dus een digitaal bestand aanlevert zou het goedkoper moeten zijn. Want ik heb alles al in de computer staan in CorrelDraw.

Wat versta jij onder groot? Voor het adres waar ik het over had moet je je logo aanleveren op een JPG-bestand.
Maar hoe blijft het bedrukken nadat je het een paar keer gewassen hebt?

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 11:13

Niet zo groot als het logo van Whoekoek, maar de helft kleiner schat ik. En dan komt de tekst erbij, eigenlijk is dat onderdeel van het logo, omdat het lettertype niet zoveel voorkomt. JPG kan er zo van gemaakt worden, dat maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik vraag me ook af hoe drukwerk blijft in de wasmachine.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:20

Wij wassen hem ook zo weinig mogelijk. Gewoon alleen gebruiken als zweetdeken na de koers, we houden hem ook zelf thuis zodat ie niet op stal vies wordt. Dan hoef je hem ook niet zo vaak te wassen en blijft ie ook langer mooi Knipoog

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:40

eveline_B schreef:
Niet zo groot als het logo van Whoekoek, maar de helft kleiner schat ik. En dan komt de tekst erbij, eigenlijk is dat onderdeel van het logo, omdat het lettertype niet zoveel voorkomt. JPG kan er zo van gemaakt worden, dat maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik vraag me ook af hoe drukwerk blijft in de wasmachine.

Volgens mij moet jouw logo geen enkel probleem zijn. Maar voor een prijs moet zij het zien en het gaat geloof ik om de hoeveelheid steken. Ik heb er niet zoveel verstand van want als ik een naaimachine zie heb ik al de neiging om te gaan hyperventileren Haha!
Voordat zij je logo definitief op je deken zet maakt zij eerst een proeflogo om te kijken of het wel helemaal mooi uitkomt met steken etc. Ze zal beslist geen rommel afleveren want dat zou hele slechte reclame zijn en bovendien voor jou een bron van ergenis.

Heb jij mijn 2e pb van gisteren niet ontvangen?

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:14

Wij hebben alles bij Drunens Ruiterhuis laten maken, alles is geborduurt; dekjes, dekens en jassen.
Echt super mooi!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 12:16

@dunjo: ik heb je PB wel ontvangen, maar het bellen moest nog gebeuren Haha! .