Wat kan ik nou van iemand verwachten? Qua geld en niveau van rijden enzo? Ik heb al een advertentie op marktplaats gezet, met 80 euro per maand. Is dat normaal??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar hoevaak mag je er dan op rijden voor 80 euro per maand? Onderlinge wedstrijden of officiele etc?
voor meer vragen kun je me altijd PB-en
Boomerang schreef:Waarom neem je een bijrijdster? Je hebt je paard nog maar net schrijf je, dan wil je er toch juist zelf van genieten? Beetje samen een band opbouwen, ergens naar toe rijden/trainen.
Als ik vanwege tijdgebrek of geldgebrek een bijrijdster nodig had zou ik geen paard nemen. (niet dat ik jou in dat hokje stop)
runningkawa schreef:Eigenlijk heb ik die zelfde vraag
en inderdaad, met een net aangeschaft paard hoor je het niet vaak. Wellicht om de kosten wat te drukken? (ivm meebetalen in de kosten van bijrijder)Citaat:en inderdaad, met een net aangeschaft paard hoor je het niet vaak. Wellicht om de kosten wat te drukken? (ivm meebetalen in de kosten van bijrijder)

ShannaY schreef:Iemand praatte hier over druk ?
Ik werk fulltime, ik ben half 7 uit mijn werk, en ga half 8 s'ochtends de deur uit. Ik eet snel wat en sta om 7 uur bij mijn paard. ELKE avond, ik ben dan rond 10 uur thuis. Voorheen had ik ook nog mijn vriend en een sociaal leven. Ik red het prima zo, ik wil mijn paard zelf kunnen trainen, ik ben ook denk ik veels te jaloers en te bang dat er iets gebeurd.
runningkawa schreef:Eigenlijk heb ik die zelfde vraag