oke weer een andere pony, wat nu....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

oke weer een andere pony, wat nu....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 10:20

Op marktplaats staat een pony te koop voor 700 euro 10 maanden oud, niet geent niet gechipt wel ontwormt maar niet bekapt. Ik vind dit dus veel te veel, heb een bod gedaan van 200 euro vonden ze veel te weinig want het is een mooi beesy Het is een merrie.Waarschijnlijk zit er geen papier bij.
Heel vreemd is ook dat op marktplaats de kleur van de advertentie donker geel is wat betekend dat het een gratis advertentie is en dat de pony is maximaal 200 euro is.

Hier de advertentie:
Aangeboden: Saira
Prijs: Bieden
Beschrijving: Ik heb een veulen van 10 maanden het is een merrie de moeder is een welsh arabier de moeder is helaas verkocht saira is een merrie ze moet nog ingeeent worden en gechipt ze word om de 3 maanden ontwormd ze is nog niet naar de hoefsmhit geweest ze moet weg wegens stal gebrek 14 januari 2005 moet ze weg foto kom er nog aan groetjes daisy.

nouw goed het heeft dus haast en ze zou dus ontwormt worden en van de moeder is bekend wat het was.
Ik ge-emailt:
wat is jullie vraagprijs en heeft u een foto?
groetjes mandy
heerhugowaard

Kreeg ik dit terug:
foto komt nog vraagtprijs 700 euro

Ik weer terug gemailt:
volgens de kleur van de advertentie is de pony onder de 200.
Daarnaast heeft het haast, en is dit absoluut niet de tijd om te verkopen.
Het is ook nog een veulen. Het is wel lekker als ze al gechipt en ontwormt
en geent wordt. Maar omdat ze nog naar de hoefsmid moet, moet je er al snel
weer 25 euro bij rekenen. Door dat gedoe met het chippen zijn de paarden ook
nog minder waard geworden. Ik bied 200/300 euro, en wil het nog eerst even
thuis overleggen. Als u dit te weinig vind, houd het op.

kreeg ik dit terug:
ze is nog niet ingeeent en nog niet gechipt het is te weinig het is een mooi
beesy en ze word al groot dus van me moeder mag ze niet voor goet koop weg
groetjes daisy

Ik nog een email gestuurd die ik even kwijt ben als ik hem vind zet ik hem er wel bij, maar wat zouden jullie doen, er nog verder op ingaan of verder zoeken....

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:29

Ik zou ook niet veel meer geven.
Al zou ik het eerder laten varen, het is een jonge ponnie. Zo uit het verhaal begrijp ik dat zijn moeder onverwacht (te vroeg?) is weggehaalt. Hij is niet gechipt, geënt etc. Daarbij weet je dus ook niet zeker dat de pony gezond is, entingen etc. zijn er niet voor niets.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:36

maakt toch neit uit de dat advertentie gele is/? anders zouden ze er voor moeten ebtalen de advertentie ze plaatsen Lachen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 10:45

ja oke maar wel erg verwarrend en ik krijg altijd zo'n indruk van wel veel ervoor vragen, maar niets ervoor willen uitgeven. Ik moet ook gewoon betalen, net alshet meerderdeel van de andere....

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:53

ik zou dit paardje niet zo maak kopen, het lijkt niet erg vertrouwd, en nog eens veeel te duur ook.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:57

Het is niet de bedoeling om advertenties van marktplaats te bespreken op Bokt. Ook is het plaatsen van correspondentie op een openbaar forum op z'n zachtst gezegd niet netjes. Hier een slotje.