Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paddocks (groot genoeg om een sprintje te trekken) vind ik wel belangrijk. De grootte van de stallen ook. Liefst ook een lekker grote bak (ben nu 90 x 28 meter gewent hihi). Ik vroeg me ook af hoe het zit met de opslag van je eigen spullen. Ik heb nl nogal veel rotzooi om me heen verzameld (denk aan 2 plastic bakken met troep en dekens, 2 kleinere bakken met bandages en peesbeschermers enz, en bak met muesli. En natuurlijk zadel, hoofdstellen, longeerdingen enz enz enz). Met zo'n "kleine" zadelkast als je veel ziet in pensionstallen red ik het niet, vrees ik hihi.
ik vind het er echt heel mooi en heel goed verzorgt. Het enige wat jammer is is dat ze geen weiland hebben, maar er zijn nog 4 paddocks gemaakt. Ik denk wel dat het druk zal worden met zoveel paarden en geen wei, maar misschien gingen ze nog een stuk grond in de buurt kopen over een tijd
Paradiso schreef:Ik heb nog geen verhalen gehoord ... Maar naar aanleiding van de foto's op de site ben ik wel erg benieuwd geworden. Ziet er perfect uit, alles nieuw en up-to-date. Weidegang is voor mij geen vereiste. Mijn Dan gaat in de zomer sowieso 2 maanden ofzo op vakantie in de weiPaddocks (groot genoeg om een sprintje te trekken) vind ik wel belangrijk. De grootte van de stallen ook. Liefst ook een lekker grote bak (ben nu 90 x 28 meter gewent hihi). Ik vroeg me ook af hoe het zit met de opslag van je eigen spullen. Ik heb nl nogal veel rotzooi om me heen verzameld (denk aan 2 plastic bakken met troep en dekens, 2 kleinere bakken met bandages en peesbeschermers enz, en bak met muesli. En natuurlijk zadel, hoofdstellen, longeerdingen enz enz enz). Met zo'n "kleine" zadelkast als je veel ziet in pensionstallen red ik het niet, vrees ik hihi.
Nou mensen: kom maar op met meningen!
Paradiso schreef:Waarom is het niets voor jou?
(sorry ben erg nieuwschierig hihi)
Ze hebben 2 bakken: binnenbaan (20 x 60) en 1 buitenbaan (25 x 65) (ter info voor de rest)
) niet