Carneval!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

umpie

Carneval!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:52

hoi hoi ik heb een vraagje.

In februari doen we aan carneval ( PAS DE DEUX ) met de paarden.
waarbij jij en je paard verkleed moeten en daarbij passende muziek.

Maar alleen weten ik en mijn vriendin niet hoe we zullen gaan. Wie heeft er kei leuke tips??

Het moet wel iets leuks zijn of iets wat neimand heeft.

graag tipssss *LOL*

Edit Katja: Caps uit titel verwijderd.

nikitatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 20:00

uhhh ja dat zou ik eigenlijk niet weten:P:P
mischien aks clowns:P:P

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 21:33

grease
bert & ernie
willem & maxima

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:34

een paard vrienden van mij hebben het volgende een x gedaan: Hij ging als vrouw op ze paard en had ze paard ook een schortje voorgebonden en een mutsje enzo, zij was als man verkleed en had haar paard een stropdas en een hoed opgedaan egt mooi gezicht was dat!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:43

Wij hebben op de manege ook altijd carnevals wedstrijd. Vorige jaar ben ik samen met een vriendin gegaan alsof we net uit bad kwamen. We hadden een badjas aangetrokken, een handdoek op onze cap gedaan (alsof je haar moet drogen). we hadden ook een masker opgedaan (heel grappig als je nog van buiten naar de binnenbak moet! Is geen tip het masker gaat erg trekken!!!)en op de paarden hadden we met vingerverf witte en blauw waterdruppels gemaakt. Ook de paarden hadden een handdoek om hun hals heen en over het shabrak hadden we ook een handdoek gelegd zodat je het shabrak dus niet meer zag maar de handdoek. Het zag er allemaal heel leuk uit!! We hadden de muziek van chillen in het bubbelbad erbij gedaan. Dat maakte het natuurlijk helemaal af. WE moesten ook zelf een proefje maken. Jammer genoeg is het proefje absoluut niet goed gedaan. Haha we hadden paarden die NIET tegen muziek konden en er dus om de pas vandoor schoten. Maar ze deden het wel allebei tegelijk (alsof het erbij hoorde!!!) We gaan nu dus een vervolg op vorige jaar doen. En gaan dit jaar als stresskippen. Haha we gaan zelf als kip en met de paarden moeten we dus ook nog even iets geks verzinnen. (sorry dat het zo lang is geworden! Ik hoop dat je er iets aan hebt.)

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:26

Misschien als de kabouters van kabouter plop? is bij ons op de manege ook gedaan, die wonnen mooi wel Knipoog heb je ook leuke bijpassende muziek...

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 11:41

banjers schreef:
Wij hebben op de manege ook altijd carnevals wedstrijd. Vorige jaar ben ik samen met een vriendin gegaan alsof we net uit bad kwamen. We hadden een badjas aangetrokken, een handdoek op onze cap gedaan (alsof je haar moet drogen). we hadden ook een masker opgedaan (heel grappig als je nog van buiten naar de binnenbak moet! Is geen tip het masker gaat erg trekken!!!)en op de paarden hadden we met vingerverf witte en blauw waterdruppels gemaakt. Ook de paarden hadden een handdoek om hun hals heen en over het shabrak hadden we ook een handdoek gelegd zodat je het shabrak dus niet meer zag maar de handdoek. Het zag er allemaal heel leuk uit!! We hadden de muziek van chillen in het bubbelbad erbij gedaan. Dat maakte het natuurlijk helemaal af. WE moesten ook zelf een proefje maken. Jammer genoeg is het proefje absoluut niet goed gedaan. Haha we hadden paarden die NIET tegen muziek konden en er dus om de pas vandoor schoten. Maar ze deden het wel allebei tegelijk (alsof het erbij hoorde!!!) We gaan nu dus een vervolg op vorige jaar doen. En gaan dit jaar als stresskippen. Haha we gaan zelf als kip en met de paarden moeten we dus ook nog even iets geks verzinnen. (sorry dat het zo lang is geworden! Ik hoop dat je er iets aan hebt.)

jeetje wat een leuk idee haha ik ga het eens voorstellen ana mijn vriendin

Murru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:48

my little pony
bassie en adriaan

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 19:43

en hoe beeld je my little pony uit??

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:32

Leuk id van dat net uit bad komen *LOL*
Mss kun je ook als duo penotti gaan Lachen Moet je wel een wit en een bruin paard hebben, en dan degene op de witte in het bruin, en degene met het bruine paard in het wit.
Of je gaat als 2 "deusjes" kan ook leuk effect hebben, en dan een boekje meenemen, en als je bij de A bent in je boekje gaan zoeken waar de X dan moet liggen, maar dit is niet zo handig als het ook nog op muziek moet, maar wel heeeel lachwekkend *LOL*

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:46

umpie schreef:
en hoe beeld je my little pony uit??

Je pony roze verven met orange glitter manen Haha!

Nee, ik zou niet weten hoe je dat wilt uitbeelden

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 12:16

LoveJoew schreef:
Leuk id van dat net uit bad komen *LOL*
Mss kun je ook als duo penotti gaan Lachen Moet je wel een wit en een bruin paard hebben, en dan degene op de witte in het bruin, en degene met het bruine paard in het wit.
Of je gaat als 2 "deusjes" kan ook leuk effect hebben, en dan een boekje meenemen, en als je bij de A bent in je boekje gaan zoeken waar de X dan moet liggen, maar dit is niet zo handig als het ook nog op muziek moet, maar wel heeeel lachwekkend *LOL*

2 deusjes??

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:21

het is carnAval Tong uitsteken

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:34

wij hebben op stal waarschijnlijk carnavalsspringen... ik ga denk ik me een beetje arabisch verkleden dan

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:02

hmzz.. even denken
wij zijn ooit als spook geweest, en als hippie..
prins&prinses is ook leuk, of arabisch, mexicaans.. met van die enorme hoeden *LOL*
of blues brothers, maar dat is niet heel orgineel denk ik

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:15

Pipi Lankous, de dikke en de dunne whah.