banjers schreef:Wij hebben op de manege ook altijd carnevals wedstrijd. Vorige jaar ben ik samen met een vriendin gegaan alsof we net uit bad kwamen. We hadden een badjas aangetrokken, een handdoek op onze cap gedaan (alsof je haar moet drogen). we hadden ook een masker opgedaan (heel grappig als je nog van buiten naar de binnenbak moet! Is geen tip het masker gaat erg trekken!!!)en op de paarden hadden we met vingerverf witte en blauw waterdruppels gemaakt. Ook de paarden hadden een handdoek om hun hals heen en over het shabrak hadden we ook een handdoek gelegd zodat je het shabrak dus niet meer zag maar de handdoek. Het zag er allemaal heel leuk uit!! We hadden de muziek van chillen in het bubbelbad erbij gedaan. Dat maakte het natuurlijk helemaal af. WE moesten ook zelf een proefje maken. Jammer genoeg is het proefje absoluut niet goed gedaan. Haha we hadden paarden die NIET tegen muziek konden en er dus om de pas vandoor schoten. Maar ze deden het wel allebei tegelijk (alsof het erbij hoorde!!!) We gaan nu dus een vervolg op vorige jaar doen. En gaan dit jaar als stresskippen. Haha we gaan zelf als kip en met de paarden moeten we dus ook nog even iets geks verzinnen. (sorry dat het zo lang is geworden! Ik hoop dat je er iets aan hebt.)
jeetje wat een leuk idee haha ik ga het eens voorstellen ana mijn vriendin