Brooke Hospital

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Djimm

Brooke Hospital

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 22:31

Heeeej

Wat vinden jullie nou van brooke? Ik vind het egt super wat hun allemaal voor die armuhpaardjes doen Snap niet dat dat mensen zo slecht met een paard of ezel om kunnen gaan Verward Maar gelukkig zijn er de mensen van brooke die die mensen helpen hun paard te verzorgen en info te geven hoe ze een paard moeten behandelen. OK dan!
Heb maar een fototje er bij gedaan hoe die paarden er daar bij staan kunnen jullie zien hoe in en in triest het is Verdrietig
Afbeelding
Ps: als je deze paardjuhs en ezels wil helpen moet je ff naar www.brooke.nl gaan en lid worden *LOL*

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:43

Jaaah..

Ik ben al jaren lid.. vind het vreselijk hoe het daar aan toe gaat. Verder steun ik ook geen andere dingen. Alleen hun

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:45

Vind het ook echt super goed wat die mensen allemaal doen OK dan! Ben al een hele tijd donateur!!
Die eigenaren van de dieren daar weten gewoon niet hoe ze een paard goed moeten verzorgen en hebben geen geld, daarom is Brooke zo goed, ze geven advies en behandelen de dieren OK dan!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:49

wij hebben binnenkort sponserdag en dan gaan we geld inzamelen voor brooke hospital Ben erg benieuwd hoeveel geld we gaan ophalen

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 00:20

ik stort ook regelmatig wat bij brook.. ik vind het erg goed wat ze doen.. want zo helpen ze en de mensen en de paarden en ezels..

starsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:19

ik vind het echt super wat ze doen. ik ben ook lid van brooke.
die dieren moeten daar echt hard werken.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 17:51

Ik vind dat ze echt super goed werk doen! Ik heb een aantal jaar geleden mijn spreekbeurt over Brooke gedaan. Ik heb toen iedereen in mijn klas (hebben totaal nix met paarden etc.) een foldertje gegeven over Brooke. De meeste moesten toch wel slikken toen ze de foto;s zagen, ze vonden het harstikke goed dat ik zo meer aandacht daarop bracht!