Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

iets wat je goed kunt oplossen met les in het longeren en rijden (oke...een fysio voor bij het longeren dan)
) hihi Renske20 schreef:Ik zit er aan te denken om met Quentin een keer bij Antoine de Bodt te gaan lessen, omdat er zoveel goede dingen over hem wordne gezegd mbt scheve paarden weer recht krijgen, en ik ben inmiddels z ver dat ik alles wil proberen om Quentin weer helemaal goed te krijgen!
loutjuh schreef:...want scheefzijn is naar mijn ideeiets wat je goed kunt oplossen met les in het longeren en rijden (oke...een fysio voor bij het longeren dan)

Citaat:Ik zou het dus liever om willen draaien: verzeker jezelf er éérst van dat het paard lichamelijk in orde is, voordat je hem nog eens extra aan het werk zet. Als het paard nl. wel iets mankeert, doet fanatiek rijden het paard meer kwaad dan goed, zowel fysiek als mentaal.

Mac schreef:Dit ben ik niet met je eens! Een paard kan nl. lichamelijk echt scheef ZIJN. Het bekken kan scheef staan, er kunnen wervels scheef staan ... het paard kan pijn hebben ergens in het lijf waardoor het scheef gaat lopen.
Ik zou het dus liever om willen draaien: verzeker jezelf er éérst van dat het paard lichamelijk in orde is, voordat je hem nog eens extra aan het werk zet. Als het paard nl. wel iets mankeert, doet fanatiek rijden het paard meer kwaad dan goed, zowel fysiek als mentaal.