Hoe maak je zo'n Lick-It open?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Hoe maak je zo'n Lick-It open?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 01:59

Hoi,
Ik koop vaak zo'n Lick-It voor mijn paard, vind ze heerlijk maar op de een of andere manier slaag ik er nooit in dat ding normaal open te krijgen. Ik heb gister een kwartier staan rukken en trekken om dat ding open te krijgen Verward Er stond op de verpakking dat er zo'n strip was maar die brak af als je er aan trok Verward Nu is mijn vraag: Hebben jullie dat ook of ben ik de enige?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 02:04

Met een schaar of mesje maak je in het midden een snee naar de overkant en dan de 2 helfden eraf! Eerst ff dat bovenste losse stukje weghalen Knipoog

Ik zou trouwens niet te vaak zo'n ding geven, volgens mij is het een en al suiker...

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 02:23

mijn paard heeft hem eerder op dan ik hem kan open maken. nou krijgt ze er af en toe 1. ook al een keer een hymalaya steen geprobeert? is iets beter voor het paard. al moet ik zeggen dat ze hier ook best wel raad mee weet.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 02:49

Dekseltje eraf halen. En dan net als bij een pudding: Een gaatje in de onderkant prikken, potje neerzetten met het gaatje naar boven. Dan komt er lucht in het potje, en glijdt ie er zo uit Haha!

Anders kun je hem altijd nog tegen de muur gooien...

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 02:51

ik zou niet weten hoe je hem open moet halen.. maar je moet hem zelf eens proberen, is echt lekker joh! Ik heb de kersen een keer gehad..

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 19:22

Ja, best lekker he Haha! Maar zo vaak koop ik hem ook weer niet maar toch 1 keer in de maand ongeveeer. Mijn paard heeft ze binnen 5 minuten op Tong uitsteken Abi wilde eerst haar stal niet meer uit omdat ze dat ding had Bloos

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 19:36

Angeliek schreef:
Dekseltje eraf halen. En dan net als bij een pudding: Een gaatje in de onderkant prikken, potje neerzetten met het gaatje naar boven. Dan komt er lucht in het potje, en glijdt ie er zo uit Haha!

Anders kun je hem altijd nog tegen de muur gooien...

Die manier ga ik ook eens proberen,
kili doet er ong. 2 weken mee dus dat valt reuze mee, nadeel is wel dat ie er uiteindelijk als een smurf uit gaat zien en het blauw bijna niet meer van zn witte bles krijg, vorige keer zat het zelfs in zn oren Haha!

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 19:38

hahah een meisje heeft bij ons voor haar pony zo´n ding gekocht en die mot uhm niet hebben Tong uitsteken ook lachen hangt ie daar maar

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 19:44

Iemand bij ons op stal had een keer een met kersensmaak. Het hele hoofd van die pony was rood... Geen gezicht.