Is dit een betrouwbare handelaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tammietjeeh

Is dit een betrouwbare handelaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 21:16

Goedenavond,,

Weten jullie of paardenstal Jansen van de Hout een goede handelaar/stal is?
Wij willen daar hoogstwaarschijnlijk een heel leuk paard bekijken.

Hier is de link: http://www.jansenvandenhout.nl/

Alvast bedankt!

Ellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:22

Ik zou niet weten of het een goede handelaar is maar ik zou gewoon als ik jou was gaan kijken en het paardje die je op het oog heb even proefrijden en een proepiriode aan vragen zo kan je het paardje iets beter leren kennen en kijken of het bij je past en of alles wel waar is wat de handelaar zei Knipoog

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 22:37

Dankjewel!

Mijn ouders zijn ongeveer tot de conclusie gekomen dat we beter een paard konden bekijken bij een particulier ofzo.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:38

ik ken hem niet persoonlijk, maar hij heeft wel eens een Noriker te koop en dan word ik altijd getipt en hij stuurt de kopers altijd naar de Noriker-vereniging toe, wat dat betreft vind ik hem wel super!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:40

je bent nooit zeker
bij niemand
als je bij een handelaar zou gaan controle DA en desnoods bloedonderzoek om bepaalde oplapmiddeltjes op te sporen *LOL*

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:41

Tammietjeeh schreef:
Mijn ouders zijn ongeveer tot de conclusie gekomen dat we beter een paard konden bekijken bij een particulier ofzo.

Een particulier kan net zo goed iemand oplichten, dus om die reden zou het mij niet uitmaken of een paard van een handelaar komt of van een particulier. Bovendien heeft een goede en serieuze handelaar vaak zijn naam hoog te houden. Als er toch wat mis is, sta je bij een handelaar gerechtelijk vaak sterker dan bij een particulier. Overigens, mijn paard komt bij een particulier vandaan, maar had ze bij een handelaar gestaan dan had ik haar net zo goed (na goedkeuring door de veearts) gekocht.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:59

Ik heb daar mijn paard gekocht en mijn pony aanverkocht.

Ik ben er heel erg over te spreken. Hele aardige mensen. Zijn goed voor de paarden. Je kan me ook pben als je meer info wil.

Ik vind ze top. Zou het zeker doen als je het paard erg leuk vind.

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 02:34

dirk is zeer goed voor de paarden/pony's dus zeker een aanrader. maar het is een feit niemand kan in een paard kijken.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 10:59

ums ... ik heb er 1 keer gekeken en er mindere ervaringen mee ... dit alleen omdat ik compleet on ervaren was en vroeg naar SUPER brave paarden .. zet ie me op paarden met een kronkel in hun kop ik ben er dus op die manier ook af gevallen .. du ja voor mij niet meer van die grote handelaren

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 11:58

Tja de een zegt vrij goed en de ander zegt dat hij allemaal rare dingen dingen..^ zoals hierboven en verduistering van paarden..

p.s. het paard wat mij wel leuk leek staat niet meer op de site...Scheve mond

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 12:03

je weet mijn verhaal ik doe het expres via pb om problemen te voorkomen. soms heeft hij leuke paarden maar vaak klopt het niet.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 12:50

Voordeel van het kopen bij een handelaar is wel dat je wettelijke garantie hebt iets wat je bij een particulier niet krijgt.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 13:43

Ik heb er anders een heel leuk paard vandaan. Had hem niet laten keuren (dom natuurlijk). Maar wel de dierenarts er bij gehaald toen ik hem net een week had. Was niks mis mee. Alleen had hij geen bespiering en een dikke wrong. Had hij verder geen last van. En merkte je ook niks van. Had wel het idee. Dat hij mok had op dat been en dat hij daaromeen dik been heeft.

Ik ben erg blij mee.