petrie perfect

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LPtjuh

petrie perfect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 12:54

hallo allemaal!
ik heb een vraagje kunnen de mensen die petri perfect laarzen hebben een foto hierop zetten wanneer ze deze laarzen dragen???
ik heb namelijk het idee dat ik andere laarzen heb gekregen toen ik mijn petri's kocht...
ik ga nu even een foto van mezelf zoeken met die laarzen aan en dan zet ik ze erop
groetjess

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 12:57

sorrie kan geen duidelijk foto van mijn laarzen vinden, maar zou het leuk vinden als jullie mischien een foto hadden en die er op zouden willen zetten

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:07

Als je in mijn profiel kijkt, daar heb ik ze aan.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:08

Dit zijn mijn Petrie Perfect. Let a.j.b. niet op mijn kapsel, overijverige kapster.
Nagelbijten / Gniffelen Afbeelding

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 15:20

heel erg bedankt!
heb je ze al lang?, mijne willen maar niet inzakken :s

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 15:22

Kijk maar in mijn profiel!
Ik heb ze de eerste 2 weken iedere dag een paar uur aangehad (gewoon binnen) en daarna ben ik er mee gaan rijden. Geen problemen gehad.
Ze schijnen 1,5 cm in te zakken. De mijne waren toen ik ze kocht ook te hoog.

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 15:25

oowh dan zijn mijne ook al voldoende in gezakt, heb ze ook heel vaak in huis aangehad en er gewoon meegelopen , maar ik had verwacht dat ze meer in zouden zakken en soepeler zouden worden

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 15:28

LPtjuh schreef:
oowh dan zijn mijne ook al voldoende in gezakt, heb ze ook heel vaak in huis aangehad en er gewoon meegelopen , maar ik had verwacht dat ze meer in zouden zakken en soepeler zouden worden

Zijn je knieschijven vrij en kan je je hak uitdrukken met gebogen been?

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 15:30

ehhh zou ik even moeten testen
hihi, ik weet wel dat mijn hielen er nog niet goed inzitten omdat ik vaak met plasticzakjes rijd

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 15:32

LPtjuh schreef:
heel erg bedankt!
heb je ze al lang?, mijne willen maar niet inzakken :s

Ten tijde dat de foto is genomen (sept. 2003) had ik de laarzen nog geen jaar, 10 maanden had ik ze.
Bij mij waren ze wel redelijk snel ingezakt, weet het eigenlijk niet meer precies. Maar deze laarzen waren bij mij verkeerd aangemeten. Ze waren een kuitmaat te klein (was 's ochtends laarzen gaan kopen, had geen gelegenheid om 's middags te gaan) en ze waren te hoog. Dus ik had altijd last van open knieholtes met springen. Maar nu heb ik er geen last meer van, nu ik eraan denk. Omdat ik een vrij lange en smalle kuit heb, zijn standaard laarzen voor mij niet fijn om mee te rijden.
Straks, per 1 april dit jaar, ga ik lekker met jodhpurs en gladde chaps rijden, veel beter. OK dan!