Jaren gelden is mij eens verteld dat paarden 'huilen' om hun emoties of pijn te uiten. Sommige paarden hebben regelmatig een traanspoor over hun wang lopen. (zo'n zwart kleverig streepje dat je er onmogelijk afgepoetst krijgt)
Het meisje beweerde dat het paard dan huilde en dus pijn of verdriet had. Dit kon te maken hebben met leed wat hem was aangedaan, of een verandering van omgeving of eigenaar
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit wel eens gehoord hebben? Wat vind jij ervan? Zou een paard zijn emoties uiten door een traan te laten? Of is het allemaal onzin en moeten zijn traanbuisjes stevig doorgespoeld worden? Laten we er een POLL bij zetten.
Het is vrij om je keuze te beargumenteren, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als iedereen verteld waarom hij of zij denkt dat dit zo is.
AUB. geen quotes, reacties, afkraakacties, beledigingen etc. Ieder heeft het recht om te denken wat hij of zij vindt!!
die huilen elke dag de hele dag
)

kmoest wát verzinnen....Ik denk wel dat paarden emoties kunnen voelen, als ze hun thuis niet fijn genoeg vinden, heb ik wel eens gehoord dat ze ook gewoon niet eten, maar ik denkt het toch niet....maar wel dat paarden emoties kunnen voelen...maja..iedereen zijn eigen mening! haha! :p Maar soms kan je er wel mooie verhalen van maken, of tekeningen van maken (kzoek m wel een xtje op...ik mag dan wel diep gaan zoeken hoor