[b]Help nieuw dekje verpest!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Montecito

[b]Help nieuw dekje verpest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 21:46

Je raad het waarschijnlijk al, nieuw dekje gewassen EN; kleuren doorlopen, de creme bies is helemaal roze geworden Huilen . Hebben jullie hier misschien een oplossing voor of weten jullie het te voorkomen Verward ?? Heb hem in zijn uppie in de machine gedaan op 30 graden met zacht wasmiddel. Normaal gebeurt dit toch niet???

En kan ik hier mee terug, ben echt een beetje pissig Boos! ?? Het was zo'n BR event type dekje maar van een ander merk, heeel mooi bordeaux met creme bies!! Zit hier garantie op??

Ik hoop echt dat iemand met de gouden tip komt, ik baal hier zo van!!!!!!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:48

Normaal gesproken moet je op 30 graden met een normaal wasmiddel geen uitlopers krijgen , en als het dekje net nieuw is, zou ik ermee terug gaan .

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:49

ik denk dat je gewoon terug moet gaan naar de winkel. als je je aan het wasvoorschrift hebt gehouden, horen dit soort dingen niet te gebeuren. gewoon een nieuwe vragen/eisen

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 21:52

Op het etiketje staat dat je hem zelfs op 40 graden mag wassen, heb expres een beetje voorzichtig gedaan. Het stomme is dat ik ze via een site heb gekocht en er 2 meer heb besteld omdat deze super beviel met rijden. Ik vraag me af of zo'n bedrijf dat wel doet, een nieuwe geven!!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:56

montecito schreef:
Op het etiketje staat dat je hem zelfs op 40 graden mag wassen, heb expres een beetje voorzichtig gedaan. Het stomme is dat ik ze via een site heb gekocht en er 2 meer heb besteld omdat deze super beviel met rijden. Ik vraag me af of zo'n bedrijf dat wel doet, een nieuwe geven!!

gewoon ffkes proberen, want dit hoort iid niet! en misschien ben je wel niet de enige met deze klacht, waarschijnlijk krijg je dan je geld of een ander dekje terug of halen ze de dekjes uit de hande óf ze passen t wasvoorschrift aan...

Succes ermee! Knipoog

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:56

Ik zou ze mailen, of als het kan bellen en zo proberen om iets te regelen