misschien een beetje rare vraag maarja
Hoe weet je of je paard wel gelukkig bij je is ?
Dat vraag ik me wel eens af.
Grx faja
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en als ik haar dan maar een beetje vrijheid geef de oortjes naar voor en hup weg zijn we
),...
vamp schreef:ik vind dit geen hoog penny gehalte.
waarom mag je jezelf niet afvragen of je paard wel gelukkig bij je is? Ik zou me eerder zorgen maken over de mensen die zichzelf NIET afvragen of hun paard wel gelukkig is. Dan krijg ik toch serieus het idee dat het je of helemaal niks uitmaakt of je paard gelukkig is ( lees: je geeft gewoon niks om je paard) of je wil het niet weten ( omdat het te kwetsend voor jezelf is).
dus ik zou zeggen: denk er eens over na!
Mij is verteld dat een paard dat glimt gezond is, en volgens mij zit er verschil in gezond zijn en gelukkig zijn.
Ik heb soms wel het gevoel dat een paard gelukkig is of niet...
en wat betreft mijn reactie: ik ben het nu wel zat dat er steeds vaker op normale vragen gereageerd word dat het een penny achtige vraag is.
Ik vind dit een goede, normale vraag, en volgens mij zijn er ook mensen die hier een goed en normaal antwoord op kunnen geven
vamp schreef:ik vind dit geen hoog penny gehalte.
waarom mag je jezelf niet afvragen of je paard wel gelukkig bij je is? Ik zou me eerder zorgen maken over de mensen die zichzelf NIET afvragen of hun paard wel gelukkig is. Dan krijg ik toch serieus het idee dat het je of helemaal niks uitmaakt of je paard gelukkig is ( lees: je geeft gewoon niks om je paard) of je wil het niet weten ( omdat het te kwetsend voor jezelf is).