Ik heb voor Orion (fjord) van de kerstman een hele mooie deken gehad, een bucas all-in-one. Echt een deken waar je meteen verliefd op wordt. Maar wat is nou het geval:
185 is al krap bij zijn borst maar bij zijn rug gauw 10 cm te lang dus je gaat hem ruilen en komt terug emt een 175 zit perfect bij de rug,maar bij zijn borst zo krap dat je hem niet normaal dicht krijgt! Flink balen dus want een maat ertussen in heb je niet...
Aangezien mijn vader (ja mijn vader, tuurlijk ik ook wel) nu gewoon een supergoede deken wil hebben met een beetje dezelfde funcite als de all-in-one en die lang meegaat zijn we op zoek naar een alternatief!
Een waterdichte deken, sterke, beetje zweetopnemende en warme winterdeken dus!
Ik ben benieuwd of jullie een idee hebben wat een goed alternatief is. De bucas is 470 gr. Orion is dan we;l geschoren,maar dan is het toch nog wel erg warm, denk ik, dus...
Kom maar op met jullie ervaringen met dekens, merken, adviezen etc.
Alvast bedankt!
Ilse
KimDai
Geplaatst: 30-12-04 11:06
Misschien kun je de Horseware dekens eens proberen. Bij mij heeft deze wel een goede pasvorm. Alleen van onderen is hij een beetje te lang zodat Daisy een soort jurk aan heeft. Maar dat is niet zo´n probleem.
ACSM
Geplaatst: 30-12-04 11:19
Er bestaan ook tussenstukjes voor de bucas deken voor paarden met een brede borst. Ik heb hetzelfde probleem en heb nu dus zo'n tussenstuk besteld...
Ineke2
Geplaatst: 30-12-04 11:31
Probeer eens een Rambo deken, die bevallen qua pasvorm bij de meeste mensen een stuk beter dan een bucas