Ik heb dus nu een Haflinger op het oog, waar ik vorige week al gekeken had. Ik heb die middag met de eigenaar van mijn verzorgpaard afgesproken dat hij komend weekend mee gaat kijken. Woensdag zei hij echter dat hij wel mee wilde, maar dat hij het onnodig vond. Van binnen kon hij toch niet kijken (dat moet de dierenarts doen), qua rijden moet ik zelf zeggen of ik het wat vind, ze heeft supergoede keuringsresultaten dus ze staat heus wel recht op haar benen en de prijs is niet abnormaal voor een goede Haflingermerrie. Hij zei ook dat hij niet meer ziet dan (of is het als
) ik, omdat ik ondertussen ook zat paarden heb gezien. Hij vond het zonde van de benzine om nog een keer te rijden en vond dat ik haar maar moest kopen als ik haar leuk vind. Maar hij wilde wel mee als ik echt wilde. We hadden afgesproken dat ik er even over zou denken en dan de dag erop terug zou bellen. Toen ik net thuis was belde hij al op dat we wel gewoon gingen, omdat ik me wel zeker moest voelen en ik moest maar vergeten wat hij had gezegd.Wat vinden jullie van zijn redenatie? Ik vind dat hij wel gelijk heeft, maar ik wil hem er toch bij hebben (al is het maar om een getuige met kennis van zaken te hebben, dat heeft mijn vriend niet). Jullie horen overigens morgen het resultaat wel.