Stoppen of toch niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Stoppen of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 22:50

Ik zit al een tijdje met het volgende in mijn maag, maar na vanmiddag ben ik wel heel hard gaan nadenken.

Sinds augustus verzorg ik een 5 jarige arabier x new forrest merrie Angel genaamd. Ik had een advertentie op Marktplaats gezet en daar werd op gereageerd, en zo ben ik aan haar gekomen. Deze zomer stond ze eerst bij een boer op het land, ze was nogal een eigenwijs en dik bolletje. Ze had die zomer maandagsziekte gehad, en had een ongelofelijk dikke grasbuik, door de maandagsziekte had ze de hele zomer eigenlijk niets gedaan. De eigenaresse (B vanaf nu) vond dat het tijd was dat Angel wat meer ging lopen en ook wat netter en had daarom op mijn advertentie op marktplaats gereageerd. B is een vrouw van 30 jaar met 4 kinders en doet nu een HBO studie (druk druk druk dus) bovendien studeert haar vriend voor dierenarts, dus die is ook altijd druk of weg.
In het begin zat er geen rem op Angel, geen stuur, helemaal niets, was echt een drama. In het begin was de bak ook zo vreselijk nat (en mevrouw houdt niet van natte voeten) dat we alleen buiten konden rijden, en ze is al de dood voor trekkers/vrachtwagens eigenlijk alles groter dan een scooter (behalve gewone auto’s, dat viel wel mee). Slechte combinatie dus. Ik vond het zelf ook wel een beetje eng dus vroeg vaak of B misschien met mij mee kon, omdat ik weinig zin had om met mijn hoofd in de bomen te hangen terwijl die pony ervandoor ging. Vaak kwam ze wel.. maar soms ook wel veel te laat (heb 1x 45 minuten in de regen staan te wachten op haar... niet goed voor mijn humeur)
Maar goed, B had ook een eigen stukje land, ongeveer 20 meter verder fietsen, daar werd Angel een tijdje later neer gezet. Geen probleem, maar nu moest ik wel eerst bij B langs om het zadel enzo op te halen. En het kwam nogal eens voor dat zodra ik wou rijden, en afgesproken had dat ik zou komen rijden, ze er niet was, en ik dus niets kon doen (en daarvoor ging ik dan 15 minuten fietsen). Was erg jammer.. maar goed, kan voorkomen. Maar het kwam naar mijn idee nog wel te vaak voor. Maar B zei dan dat ze het ook wel weer goed vond dat ik alleen kwam om te knuffelen enzo, omdat dat ook onze band ging opbouwen.. Maar ja, daarvoor zou ik haar pony niet rijden… :S Inmiddels kon ik al in de bak rijden, en ging het al beter met rijden, maar nog niet erg denderend ofzo..
Inmiddels is Angel verhuisd naar een manege, waar ze dus nu dag en nacht in een stalletje staat. Hartstikke leuk, maar voor mij inmiddels met mooi weer 30 minuten fietsen, maar vaker slecht weer, waardoor het 45 minuten tot een uur fietsen is (alleen er naar toe he). B heeft het inmiddels zo druk met haar studie dat ze nog maar een enkele keer per maand komt. Er zou in de tussentijd ook nog een ander meisje Angel gaan rijden, zodat ze er wat vaker uit kwam, maar die moest Angel eerst een week poetsen en longeren, maar was al gestopt voordat ze goed en wel begonnen was. (Wat ik wel netjes vond is dat B mij eerst opbelde dat ze wat met mij wou bespreken om te vragen wat ik ervan vond om er een bijrijder bij te nemen!!!) We hebben na een tijdje een deal gesloten. Ik kwam sowieso al 3x in de week rijden, maar zou dan ook elke keer de stal uitmesten en op dinsdags het even heel erg goed doen en de stal van de buurman ook nog meenemen. Een vriendin van B, wiens pony naast Angel op stal staat, de buurman dus, (ze heeft die pony ook gekregen van B, omdat B geen geld meer had om hem ook de onderhouden) mest dan op donderdags uit en longeert Angel nog wel eens, eerst reed ze ook nog wel eens, maar inmiddels al niet meer, geloof ik. En B zelf zou het dan op zaterdag of zondag doen, zodat het redelijk verdeeld zou zijn..
Nu valt dat in de praktijk nogal eens tegen, vaak als ik donderdag middag kom is er niets met de stal van Angel gebeurd, maar is de stal van de buurman op dinsdags al gedaan.. Van de regeling is weinig over gebleven, omdat B het soms in het weekend te druk heeft om naar de stal te komen (terwijl het voor haar maar 10 minuutjes fietsen is, en ze vaak ook nog de auto van haar schoonmoeder kan lenen) en de stal dan op dinsdag echt een dikke zooi is. Gelijk toen Angel op de manege kwam te staan heb ik er een schrift neer gelegd, zodat we konden opschrijven wie wat wanneer doet.. maar daar wordt nu alleen door mij nog gebruik van gemaakt.. of er worden mij dingen half "bevolen" door de "eigenaresse" van de buurman pony. Zij ziet om een of andere reden Angel als haar eigendom, beetje jammer.. Ik trek me er niet zoveel van aan Schijnheilig Maar vind het wel heel erg vervelend. B zegt dat ik het moet negeren, ik vind het gewoon belachelijk. Maar goed..
Maar goed... B heeft met haar ook een zadel geruild, B had een westernzadel en heeft daar een VZH-zadel voor terug gekregen. Opzich een leuke ruil, want het zadel wat er in de zomer op lag, was niet helemaal super. Het dwong mijn benen helemaal naar voren, waardoor ik in een stoelstand kwam te zitten, niet erg charmant dus. Dit andere zadel leek niets mis mee.. alleen schuift het vreselijk op Angel. Nadat ik er vorige week donderdag tijdens mijn eerste les afgedonderd ben, omdat Angel alleen maar ging steigeren, omdat ze dus zoveel pijn van het zadel had. Ze draaide ook al steeds haar kont naar me toe, en keek boos zodra ik met het zadel kwam aanlopen. Ik heb dit toen allemaal aan B verteld, maar die zegt zelf nooit last te hebben van dat het zadel schuift of wat dan ook maar (ook niet van het booskijken of wegdraaien) (maar dan denk ik weer, hoevaak rij jij nou eigenlijk Verward ). Nou goed, ik heb toen aangeboden, omdat zij er dus echt het geld niet voor had (serieus niet), om misschien een nieuw zadel te kopen, wat dus wel goed op Angel ligt. Daarnaast zei B dat ze afgelopen zaterdag of maandag het oude zadel naar de manege zou brengen, zodat ik nog wel gewoon zou kunnen rijden in de week dat zei op Ameland zou zitten. Nu kwam ik maandag op de manege. En ligt gewoon het zelfde zadel er nog. Ik heb haar nog vaak gebeld, maar blijkbaar was ze al weg toen ik haar maandagmiddag belde. Weer zoiets laks
Nu ben ik vandaag bij een zadelmaker/paardenwinkel geweest om te vragen naar de eventuele mogelijkheden voor een nieuw zadel of het andere zadel te laten aanpassen. Die man daar vroeg zich heel erg af waar ik mee bezig was. Wat voor nut het had dat ik daar 3x in de week heen ging rennen voor die pony terwijl de eigenaresse er niets voor deed en het geld niet heeft om er iets voor te kopen. En waarom ik dan dat nieuwe zadel moest kopen? Als die vrouw zelf het geld niet had om goed tuig te kopen, dan moest ze eigenlijk ook geen pony hebben? Angel is nog steeds te dik van de grasbuik, maar ik kan in mijn eentje in 3 dagen in de week die buik er niet aftrainen (het is toch al een stuk beter dan afgelopen zomer!!), bovendien moet Angel gewoon in conditie blijven, en komt dat op deze manier natuurlijk nooit, met 3x in de week rijden. Bovendien is het voor Angel helemaal niet eerlijk dat ze zoveel op stal staat en er eigenlijk nooit uitkomt. Ik vind dat ook reuze banketstaaf, maar ik heb domweg niet meer tijd. Als ik soms al een uur nodig heb om er überhaupt te komen, dan fiets ik er niet even heen (want het Openbaar Vervoer rijdt er ook al niet langs!! :S) om haar even los te gooien of te longeren op de dagen dat ik niet rij. Verder heeft B daar ook niet vrienden of mensen die Angel eventueel willen longeren. Ze ettert ook nogal eens met longeren, wegspringen, omdraaien enzo.. maar ja, wat wil je met zoveel energie!!
Bovendien heeft B nooit echt les gehad, het aanspringen in galop gaat doormiddel van de teugels losgooien en maar schoppen in de buik… Toen ik haar laatst zag rijden heb ik haar wat tips gegeven, maar goed.. ik wil ook niet overkomen alsof ze niets kan, en ik kan nou ook niet de sterren van de hemel rijden. En wil haar ook niet kleineren dus heb verder maar niet teveel gezegd. Maar alles wat ik Angel probeer te leren gaat dus zo een beetje verloren.

Een bijkomende factor is nog dat ik dus wel eens wat dingen koop: halster, halstertouw, dekje, longeerlijn etc etc. B vindt dat heel erg leuk, heeft ze laatst nog gezegd. Maar erg netjes wordt er niet met mijn spullen omgegaan. Regelmatig moet ik mijn halster en –touw tussen de spullen van de manege weghalen, terwijl ik het altijd netjes in het kastje leg waar een slot op zit!

De man van de paardenwinkel zei tegen mij dat als hij mij was dat hij een andere pony was gaan zoeken om te verzorgen, dat ik er op deze manier alleen maar meer zorgen/tijd/geld aan kwijt was dan dat ik er lol in had. En eigenlijk is dat wel zo. Want omdat Angel zoveel energie heeft en het zadel zo slecht is, kan ik er niet normaal op rijden. En eigenlijk is het ook helemaal niet mijn taak om voor een goed zadel te zorgen! Het is tenslotte niet mijn pony.
Aan de andere kant vind ik het reuze zonde, ondanks alle gedoe krijgen Angel en ik nu een beetje een band. En we krijgen sinds kort les, waar ik ook helemaal super blij mee ben. En ik vind het ook heel erg banketstaaf voor Angel, omdat ik nu eigenlijk de enige ben waar ze op kan rekenen, die regelmatig langs komt, die haar rijdt etc.

Ik ga sowieso binnenkort met de eigenaresse om de tafel zitten, om te vertellen wat er allemaal op mijn hart ligt. Er is hier namelijk ook een manege dichter in de buurt die wel 9 euro per maand goedkoper is, maar 10 minuutjes fietsen voor mij. Maar toen ik er vorige week dinsdag kwam (toen ze jarig was en haar moeder op bezoek was, terwijl ik toen al het een en ander wou vragen) had ze het er steeds over dat ik de gemakken had dat Angel op die manege stond en zij alleen de kosten. (Tsja, ga dan niet studeren of neem dan geen pony :S:S) Het ergste vond ik nog wel dat ze er maar over door bleef gaan. Ze wil niet dat ik meebetaal in de stallingskosten (terwijl ik dat meerdere malen aangeboden heb). Zoals het nu ging, dat ik dingetjes kocht vond ze wel genoeg.. Nou ja, dan moet je het ook maar zelf weten, maar dan moet je er ook niet over zeuren vind ik! Maar omdat ze zich dus ook beetje schuldig voelde (al liet ze dat niet echt merken) dat ze zo weinig naar Angel kon, zal dat het niet beter maken als Angel op de manege dichterbij mij komt te staan… want dat is dan weer voor B 30 minuten fietsen….

Maar goed, na dit lange verhaal… wat hadden jullie gedaan? Stoppen of toch doorzetten?
(Sorry voor de lengte, heb zoveel mogelijk eruit gehaald waarvan ik dacht dat het niet van toepassing was of overbodige informatie)
Schijnheilig

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:04

pfoe wat een verhaal zeg maar heb het uit Haha!

tsja je zit in een lastig pakket maar ja wat moet je doen...
Ik denk dat het sowieso goed is om al je problemen eens te bespreken met B en misschien helpt dit een hoop dingen uit de wereld... Ik zou toch echt gericht een afspraak maken met B en er dan ook duidelijk bij vermelden dat je wilt praten over Angel en dat het heel belangrijk is... Schrijf voor jezelf wat punten op die je zeker wilt bespreken met haar en stop ook niet eerder dan dat er of een oplossing is gevonden of dat je zelf denkt het is genoeg ik stop ...

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:06

Pfff wat een lang verhaal Knipoog , maar denk nu zelf eens goed na ik vind dat die man van de winkel groot gelijk heeft.
Waarom heeft die vrouw in godsnaam een paard?
Ze maakt lekker gebruik van je, het minste dat ze dan in ieder geval zou kunnen doen is dan zorgen dat je een goed zadel hebt om op HAAR paard te rijden.

Als ze zo graag wil dat je hem verzorgt dan moet ze ook aan jou denken, die manege in de buuurt zou een hoop schelen. En die ene keer dat ze zelf komt is toch te verwaarlozen. Maar ja het vervelende is het blijft toch haar paard waar je al die moeite voor doet.

Ik zou toch eens gaan kijken of je in de buurt niet een ander paard kan vinden om te verzorgen, jammer dat je niet bij mij in de buurt woont ik had graag zo iemand als jij gehad om me te helpen Haha!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 23:09

shemar schreef:
Ik zou toch eens gaan kijken of je in de buurt niet een ander paard kan vinden om te verzorgen, jammer dat je niet bij mij in de buurt woont ik had graag zo iemand als jij gehad om me te helpen Haha!

Hihi.. dat is wel lief.. Ach gut

Maar het is inderdaad waar, ik ga alle punten die ik hier in verwerkt heb opschrijven en binnenkort bij haar langs gaan. Het probleem is altijd dat haar kinderen erbij zijn, of haar vriend of weet ik veel wie...
Ik heb ook nog voor haar geregeld dat Angel in het voorjaar gedekt wordt door een hele leuke hengst (ze wilden het eerst zelf doen met hun 1 jarige hengst.. )

Pert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:12

hmm als ik jou was zou ik stoppen. dat is toch geen doen zo?
of vertellen aan de eigenarese wat je hier verteld hebt en wat je er van vind. en dat als er geen verandering in komt dat je dan stopt..

als je dan iets anders zou gaan zoeken raad ik je aan om bij een handelaar aan te bellen. die kunnen altijd wel wat hulp gebruiken.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:14

Ga eerst iig eens om de tafel zitten, kijk of je wat op kan lossen. Als het niet beter gaat zou ik Angel even aanhouden tot je iets anders geovnden hebt. Ze weten echt niet hoe veel ze aan je hebben!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:24

Ik denk dat je eigen plan om met haar om de tafel te gaan al een hele mooie stap is. Dan weet je waar je aan toe bent en wat je kan verwachten en wat niet.
Als alles bij het oude blijft, dan zou ik rustig om me heen gaan kijken of er iets anders op je weg komt...Je woont in Groningen zie ik, daar zie je regelmatig advertenties voor staan op marktplaats toch? En desnoods in de dorpen om groningen heen waar wel een bus langs gaat...

Veel succes met zoeken!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 11:13

Pffh zo helemaal uitgelezen! Haha!
Ik ben t eens met al je punten opschrijven en aan de eigenaresse voorleggen. Miss kun je van te voren opbellen zodat ze wat tijd voor je reserveerd zonder de kids/vriend?
Zeker zou ik vermelden dat er een passend zadel moet komen, anders heeft t geen zin (tenzij je alleen wilt longeren), dat moet ze minimaal toch over hebben voor haar paard (2ehands is veel leuk spul tegen een klein prijsje te krijgen).
Misschien dat de pony dichterbij zetten voor jou toch een redelijke oplossing is, immers zij komt toch maar enkele malen in de maand?

Bij geen verbetering zou ik toch uit gaan kijken naar wat anders.. Heel jammer natuurlijk (zag in je profiel dat t ook n heel leuke pony is Knipoog ) maar waarschijnlijk dat je op een ander een hoop meer plezier en waardering krijgt!

Heel veel succes!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 11:16

Ik heb gelijk de stoute schoenen maar aangetrokken en iemand gemaild met een advertentie op marktplaats. Die zoekt pas een bijrijder in februari en dat geeft mij de tijd om nog een beetje uit te zoeken wat ik precies ga doen met Angel. Schijnheilig
En tsja, verder ben ik er nog niet helemaal over uit..
Ik vind het moeilijk om in deze situatie voor mezelf te kiezen en me niet te laten gebruiken. Maar die arme pony.. en ik snap ook heel goed dat ze niet zoveel tijd heeft. Maar als ik in dezelfde situatie als B had gezeten, dan had ik het juist heel erg ontspannend gevonden om eens te gaan rijden, en bovendien is ze er zo.
Maar goed, ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen..

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:06

Heel goed van je, misschien is het op dat andere adres nog wel leuker ook je weet maar nooit. Mischien kan je daar eerst alvast een paar keer naar toe om te kijken hoe je het vind voordat je je andere paardje opzegd?

Fijn dat je snapt dat ze geen tijd genoeg heeft, maar dan moet ze eigenlijk geen paarden houden. Ze heeft er meerdere begrijp ik. Het is leuk dat er iemand is die haar helpt maar het is toch niet de bedoeling dat het allemaal op jou aankomt.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 15:18

shemar schreef:
Heel goed van je, misschien is het op dat andere adres nog wel leuker ook je weet maar nooit. Mischien kan je daar eerst alvast een paar keer naar toe om te kijken hoe je het vind voordat je je andere paardje opzegd?

Fijn dat je snapt dat ze geen tijd genoeg heeft, maar dan moet ze eigenlijk geen paarden houden. Ze heeft er meerdere begrijp ik. Het is leuk dat er iemand is die haar helpt maar het is toch niet de bedoeling dat het allemaal op jou aankomt.

Ze heeft nog een shetlander voor haar dochters, maar ik geloof dat die hetzelfde zijn als hun moeder, en gaan er dus ook nooit heen. Ik zie ze er in ieder geval nooit (fiets erlangs) en hoor ze er ook nooit over..
En ze hebben een tijdje geleden een Friese jaarling hengst gekocht.. Die is nu naar de opfok in Oostwold..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:37

ik heb het laatste stuk niet gelezen....me ogen werden moe Knipoog maar als ik het zo lees denk ik dat je sowiso geen zadel moet gaan kopen van me eigengeld.....en als ik jou was zou ik er mooi mee stoppen...zoals zei een paard houd kan ik het ook.....

suc6 ermee

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 01:27

Haha, ja sorry voor het lange verhaal, maar ik wou wel een duidelijk beeld creëren... Haha!
Ik ga eens kijken of ik morgen iets met de eigenaresse af kan spreken. Als het goed is, is ze vandaag terug gekomen van Ameland, en zou ze vandaag ook naar Angel toe.. Bloos!
Maaaar ja..

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 23:40

En ja hoor..
Donderdag zou B naar Angel gaan.. toen ik er vrijdag kwam was de kast van Angel nog helemaal hetzelfde zoals ik hem dinsdagachter gelaten had... en de stal was een dikke zooi..
Ik heb haar donderdag geprobeert te bereiken, maar ze nam niet op.. vrijdags ook nie..

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:58

Tja wat kun je eraan doen, het is haar pony, dus jij bent afhankelijk van hetgeen zij doet en wil.
Je kunt met haar erover praten, maar denk niet dat zij voor jou Angel gaat verplaatsen zodat dit dichter bij jou in de buurt is.
Denk dat je voor jezelf moet overwegen of hetgeen je nu hebt, dat het jou waard is om haar te blijven rijden en verzorgen.

Ingrid1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:03

nou daar ben je lekker mee dan!
ik begrijp je situatie het is heel moeilijk om te kiezen tussen de pony waar je veel liefde, tijd en energie in hebt gestoken en jezelf!
ik kan alleen maar zeggen doe niks waar je niet volledig achter staat!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 00:07

Ingrid1984 schreef:
nou daar ben je lekker mee dan!
ik begrijp je situatie het is heel moeilijk om te kiezen tussen de pony waar je veel liefde, tijd en energie in hebt gestoken en jezelf!
ik kan alleen maar zeggen doe niks waar je niet volledig achter staat!

Daar zit zeker heel erg wat in.
Ik wil eigenlijk gewoon met de eigenaresse praten, maar die heeft ook nogal eens de neiging om de telefoon niet op te nemen... Boos!

Ingrid1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:15

ik zeg blijven proberen en als je na een week nog niet met haar hebt gesproken gewoon een keer onverwachts langsgaan!
en laat je niet intimideren door haar alleen omdat zij de eigenaresse is!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 01:10

Nou de punten die ik nu opgesteld heb waar we het over gaan hebben

- Afspraak was: ik rij 3x per week (inmiddels al 4x) en jij de rest. Volgens mij is dat niet zo. Je hebt het druk, dus zoek dan misschien een extra verzorger erbij.

- Het zadel past niet goed op Angel, ik ga geen nieuw zadel kopen omdat het niet mijn pony is, bovendien is er geen goed zadel op Angel te passen omdat ze nu nog te dik is. En ze is nu nog te dik, omdat er te weinig op haar gereden wordt, en omdat ze te veel voer krijgt.

- Voer hoeveelheid aanpassen, je zei gelijk al toen Angel op de manege kwam te staan dat je Angel alleen nog wou voeren na het rijden. Ik ben niet degene die dat aan de staleigenaresse moet vertellen. Jij moet dat soort dingen doorgeven. Het zou bovendien goed zijn voor Angel haar dieet.

- Vaak vind ik mijn spullen niet terug, regelmatig is het halster en het halstertouw weg. Dat vind ik niet leuk.

- Terug komend op de hoeveelheid rijden, we hadden dat afgesproken, ook dat je het oude zadel zou brengen. Ik zou het heel erg fijn vinden dat wanneer we afspraken maken dat je je er ook aanhoudt, en dat ik er niet achteraan moet bellen zodat je ze ook nakomt. Als je het niet lukt om een afspraak na te komen, dan is dat ook geen probleem, maar ik wil dat wel graag horen dan. Dan weet ook ik waar ik aan toe ben.

- De hengst waarvan we sperma zouden krijgen, wordt teveel gecontroleerd, en de fokker zou een hele grote boete riskeren als ze erachter komen dat ze op deze manier sperma van die hengst afleveren. Misschien is het ook helemaal niet handig om Angel te laten dekken, als je het nu al niet zo ruim hebt.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:48

Idd wat een verhaal! haha Ik zou inderdaad gewoon aan haar vragen of ze (tijdelijk zolang zij weinig tijd heeft) dichter bij jou kan komen staan..
Want 45 minuten fietsen dat houd toch geen 1 vol! jemug.. En vertel eens dat je heel zuinig op je spullen bent en dat je die graag ook weer in je kastje terug wilt vinden. Jij legt het zadel toch ook niet ergens anders neer?!! Ik zou inderdaad eens serieus met haar praten.. Nee heb je Ja kan je krijgen Knipoog Succes.!!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:52

Ik had trouwens net even de website bekeken van de manege waar de pony nu staat maar dat ziet er wel zeer verzorgd uit zeg!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 18:01

ditchie schreef:
Idd wat een verhaal! haha Ik zou inderdaad gewoon aan haar vragen of ze (tijdelijk zolang zij weinig tijd heeft) dichter bij jou kan komen staan..
Want 45 minuten fietsen dat houd toch geen 1 vol! jemug.. En vertel eens dat je heel zuinig op je spullen bent en dat je die graag ook weer in je kastje terug wilt vinden. Jij legt het zadel toch ook niet ergens anders neer?!! Ik zou inderdaad eens serieus met haar praten.. Nee heb je Ja kan je krijgen Knipoog Succes.!!

Ik heb besloten dat ik ook niet wil dat ze Angel dichter bij mij gaat zetten. Dan is het straks helemaal zo dat ik er 7 dagen in de week heen vlieg, en zij helemaal niet... En dat wil ik niet.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 10:47

Vanmiddag om 2 uur ga ik met de eigenaresse praten.. ik heb haar gister opgebeld dat ik wat te vertllen had over het zadel, maar dat het nogal een uitgebreid en ingewikkeld verhaal was om over de telefoon te doen..
Ze verwacht denk ik wel iets..
Ik ga eerst naar Angel toe, en daarna naar de eigenaresse.. Dan kan ik gelijk zien of ze de afgelopen dagen geweest is...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:54

Ik ben benieuwd wat die eigenaresse gaat zeggen vanmiddag.

Ze zou moeten weten hoeveel ze aan jou heeft, zonder jou zou haar pony helemaal níets hebben... . Ik hoop voor jou dat jullie tot een mooie overeenkomst kunnen komen en dat je Angel gewoon kunt blijven verzorgen, want dat je er zoveel voor over hebt, dat zegt wel iets ! OK dan!

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:05

Ze weet niet half wat een mazzel ze met je heeft, want wie gaat haar paard doen als jij er mee zou stoppen?