wintec pro cair van horseplaza n'gein

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

wintec pro cair van horseplaza n'gein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 19:04

Hallo,

Nog steeds ben ik op zoek naar een wintec pro cair...
vandaag naar horseplaza in Nieuwegein gebeld, alleen daar konden ze mij de prijs niet vertellen.

Is er toevallig iemand die een Wintec Pro Cair bij Horseplaza in Nieuwegein heeft gekocht en is de nieuwprijs (kaal) er van beken.

Eventueel via PB.

Groeten Gwen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:24

Huh? Je hebt een ruitersportzaak gebeld die ze verkoopt? En ze weten niet hoe duur ze zijn? Dat is raar. Dat horen ze toch te weten?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 19:35

dat meisje die ik aan de telfoon had zocht het op, ze hadden het zadel dat ik wilde niet in het assortiment maar het kon wel besteld worden, alleen kon ze geen prijzen vinden. vandaar dat ik het topic hier open om te vragen of er toevallig mensen zijn die dit zadel daar hebben gekocht Lachen

lijkt mij ook dat ze het weten, maar ik had het idee dat ze er niet lang werkte eerlijk gezegd Lachen

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:36

bij divoza is de prijs van het dressuurzadel: 699 euro, ik denk dat je dus in die richting moet gaan denken..

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 19:40

die van divoza had ik bij ze nagevraagd die vind ik te duur Lachen
ik kan hem hier bij de ruitersportzaak voor +/- 599 euro halen.
alleen zit ik daar nu al 3 maanden op te wcahten en elke keer komt er een smoes door de telefoon.. Scheve mond

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:02

Ik vind het ten eerste nogal belachelijk dat die mensen niet eens weten voor hoeveel euries ze hun artikelen verkopen...
Misschien had je beter kunnen vragen of ze je terug konden bellen zodra ze de prijs wisten.. Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:08

Ik vind het niet echt een ideale winkel om een zadel te kopen.
Hebben ze het in Amerongen (Paardenschuur) of Scherpenzeel (Bos) niet?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 20:13

bij de paardenschuur zit ik nu al 3 maanden te wachten (ja hoor hij is er binnen 3 weken, dit zei ze me begin oktober hij is er nu nog niet en na veel telefoontjes en smoezen van hun geef ik het maar op daar)

Sanet, ze hadden niet eens een prijslijst, dat meisje zelf had het steeds over de wintec pro.. terwijl ik al een aantal keer zei met cair.
ze dacht dat die niet bestond Verward

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:28

http://www.powerhorse.nl/index.html bel eens een filiaal van powerhorse bij je in de buurt? die leverden ze dik onder de prijs, ik weet niet meer precies, ik meende rond de 540,- kaal.

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:32

Weinig verstand van zaken dus.. in dat geval zou ik het er niet op gokken.. dan liever wat meer betalen lijkt mij..
Misschien zou je contact op kunnen nemen met andere ruitersportzaken in jouw buurt... (die hierboven genoemd zijn)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 20:38

Ik heb net de site van jou (pellie) bekeken, ik ga zeker eens contact met ze opnemen, bedankt Lachen
ben ik erg blij mee

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 20:54

Sanet, de maat die ik moet hebben weet ik verder wel en alles dat is al opgemeten Lachen
ik hoef het dus alleen maar te halen en voor de zekerheid wil ik de prijs nog wel weten

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:35

Cow_horse schreef:
Sanet, de maat die ik moet hebben weet ik verder wel en alles dat is al opgemeten Lachen
ik hoef het dus alleen maar te halen en voor de zekerheid wil ik de prijs nog wel weten

Aha... nou ja, maar als ie stuk gaat of iets dergelijks, dan moet je nog steeds terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Schijnheilig

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:06

Bij Bos ruitersport hebben ze ze volgens mij op voorraad. En als ze ze niet hebben duurt het 2 weken ongeveer voor ze het binnen hebben. Ik heb altijd goede ervaringen met hen gehad. Ze zijn ook heel eerlijk, zeggen het gewoon als je ioets beter niet kunt kopen.
En als je wilt weten wat ie kost en ze hebben het niet bij de hand bellen ze je de volgende dag meestal nog terug.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:11

Fugers in Soest heeft hem ook op voorraad.
Ik heb een paar jaar geleden maanden op een gewone Wintec 500 moeten wachten elders en bij Fugers lag ie gewoon in de winkel, meteen meegenomen dus....

In N'gein was het gisteren een beetje boel druk..... wij stonden daar ook in de rij voor de kassa Ziek

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:20

smurf schreef:
Fugers in Soest heeft hem ook op voorraad.

www.fugersruitersport.nl
inderdaad, goede service en een vakman! OK dan!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 13:58

Sanet, daar heb ik niet bij stil gestaan Haha!.. toch wel fijn dat je het even opschreef

bedankt voor de verdere reacties ik ga gelijk even op de site kijken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:00

Ik weet 100% zeker dat ik bij horseplaza een wintec met cair heb zien liggen Verward Is nog geen twee maanden geleden dus een erg apart verhaal Haha! (van de verkoopster he, niet van jou hoor Knipoog)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:05

Lijkt me trouwens raar dat er tussen winkels 300 euro verschil kan zitten op 1 en hetzelfde zadel. Ik denk dat de fabricant op dit soort artikelen toch wel een vaste prijs legt ivm. concurrentie.