euroriding jade springzadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bluehunter

euroriding jade springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 15:28

hoi..

morgen komen ze bij mij een euro riding jade sp. passen. en nu vroeg ik me af wat vinden de mensen die hem ook hebben er van???
ik ben zelf ook werg weg van de luxor..

maar omdat ik niet zo, n spring gek ben maar het moet voor school, neem ik toch maar een midden klassen..

ik hoor het wel van jullie groetjes bluehunter

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:40

Ik heb ook de jade, maar dan dressuur super lekker met grote wrongen er op ipv er onder, je hebt hierdoor altijd een vaste zit

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:51

Ik heb zelf de Euroriding Diamant in dressuurtype, is natuurlijk wel anders, maar ik gok dat de kwaliteit niet echt anders is, of wel?
In elk geval ben ik ontzettend blij met mijn zadel, het het hele zadel blijft er gewoon als nieuw uitzien, ik krijg vaak de vraag of ik net een nieuw zadel heb?
Erg leuk om te horen iig, en veel plezier met jou nieuwe zadel, als hij tenminste past? Knipoog

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:42

Jade is een goedkoper zadel Euroriding, een wat simpelere uitvoering. Ik heb de Jade vz gehad en heb nu de dressuur. Naar mijn mening hebben de Jade zadels een hele goede prijs-kwaliteit verhouding Lachen Ik ben er iig erg tevreden over.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:47

Dus er zit wel verschil in kwaliteit? Dan heb ik een foutje gemaakt Haha!