Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TequilaRos schreef:Een beetje Shetlander kan wel tegen kou hoor, dus als ze beschutting hebben en in deze vorm van bomen. Denk ik dat het prima kan. Op de Shetland eilanden kan het ook heel koud zijn.
SuperSmurf schreef:leelo, weet je heel zeker dat je daar geen vergunning voor nodig hebt? Ze kunnen nogal moeilijk doen om niets namelijk..
Verder den ik ook dat ze er prima tegen zullen kunnen, zeker als ze droge grond en beschutting hebben. Mijn vz volbloed stat ook zo veel mogelijk buiten en kan redelijk luw staan, dus ik zou er gewoon voor gaan. Anders kan je toch altijd nog wat anders zoeken?

capopjekop schreef:voor zo'n container heb je iig geen vergunning nodig dacht ik zo. omdat hij verplaatsbaar is. zou denk ik een mooi alternatief zijn. mss kunnen shetten er wel tegen, maar ikzelf zou het een prettig idee vinden dat ze kunnen schuilen.
Bovendien zou het dan erg duur worden, zeker omdat ze over een paar maanden bij ons aan huis komen te staan.