BR producten: waar haal je ze vandaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

femskie

BR producten: waar haal je ze vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 20:36

Hai!

Sommige van jullie zullen dit een domme vraag gaan vinden maar ik wilde hem toch even stellen. Knipoog
Omdat ik niet echt in de gelegenheid ben om eens lekker een paardenshop binnen te lopen (die zijn hier bijna niet of ik heb geen auto tot mijn beschikking), koop ik vaak dingen via internet. Via een internetshop of tweedehands dingetjes via Bokt of marktplaats.
Maar nu vind ik in bijna geen enkele internetshop BR!! En tweedehands ook niet veel..

Mijn vraag is dan ook vooral of jullie weten welke internetshops BR verkopen en waar halen jullie die producten verder nog vandaan?

(ik zoek een dressuursingel van BR van ongeveer 60 a 65 cm)

Alvast bedankt!!!

Groetjes, Femke

KissMeQuick

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:55

sharonlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:56

Mischien met de nus? En anders tik je op google in wat je wil hebben en dan komt er vast wel een site naar voren waar iets van BR word aangeboden.

succes

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:15

Op www.ingridvanberlo.nl hebben ze ook BR-producten. www.thegallop.nl heeft ook een BR-dressuursingel. Voor de rest zou ik het zo gauw niet weten. Er is hier trouwens op bokt wel een topic met allemaal links van online shops.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:23

Euhm, ik weet niet of jij al ervaring hebt met BR singels?
Ik heb er een aantal, en hoewel ik niet zo heel erg weg ben van Kieffer, vind ik dat die wel heel fijne dressuursingels heeft Fijner dan de BR singels.
Ze liggen stukken beter, zijn mooier afgewerkt en ook nog prijsgunstiger. Ze zijn ook nog eens veel makkelijker te verkrijgen.
Afbeelding

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:29

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 21:39

KissMeQuick: op piaffe heb ik al even zitten neuzen maar daar hadden ze niet wat ik zocht. Jammer...Lachen
SharonLisa: dat heb ik ook al geprobeerd maar dan krijg je van alles en nog wat met BR maar niet dat paardenspullenmerk! Is heel idioot maar waar.. BR heeft een site: www.BR.nl ben ik achter gekomen maar daar verkopen ze niks.
Porscherider: www.ingridvanberlo.nl had ook niet wat ik zoek. The Gallop ben ik nog niet geweest..zal ook eens even gaan kijken.
Sjuimpje: is dat echt zo'n verschil? Ik heb er hier eentje liggen die ik heb overgenomen van iemand en hij lijkt zo ontzettend fijn. Heel mooi zacht en netjes afgewerkt. Ik heb wel even met dat meisje over die singel gepraat en ze zei inderdaad dat hij bij haar paardje schuurde. Ik dacht dat het bij die van mij wel mee zou vallen omdat hij beter zou passen. (haha... hij is te klein en past dus helemaal niet!!) Kun je me vertellen, desnoods via de pb, wat er niet helemaal fijn is aan de BR-singels?
Marrepar: nee, gek he? Ze hebben van alles en nog wat maar geen BR.

Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken!! Ik zal nog even die links-lijst van Bokt afwerken voor de verschillende shops en dan maar eens zien wat ik doe.Knipoog

sharonlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:50

Heb het even uitgeprobeerd en als je br singels te koop intoets komen er heel wat naar voren.

succes

KissMeQuick

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:13

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:23

Ik wil het hier ook wel melden hoor Lachen
De BR singels hebben slechte rolletjes op de gespen, die splijten heel snel open waardoor je ze verliest, zonder die rolletjes gaat het aansingelen moeilijker en beschadig je je singelstoten.
Daarbij vind ik de korte anatomische erg stug, het langere model heeft onafgewerkte kanten bij de gespen waarbij de helft van mijn paarden schuurplekjes krijgt.
Dat kan je hier mooi zien:
Afbeelding
Daarbij vind ik het model van Kieffer ook wat mooier en ik vind dat je de singelstoten netter in de passanten kwijt kan.

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 11:07

Sharonlisa: in dat geval zal ik nog eens even op jouw zoekwoorden gaan kijken!! Doe ik het dus gewoon niet goed...
KissMeQuick: E93,- is gewoon niet reeel voor een singel... als mijn bankrekening nou ietsiepietsie voller wilde zijn?! Maar nee.. En als ik daarbij de redenen van Sjuimpje neem tegen de BR singel dan begin ik zeker niet aan een nieuwe van die prijs met die genoemde nadelen.

Wat voor singels hebben jullie?( behalve dan Sjuimpje die Kieffer heeft.) Wat voor materiaal en hoe bevalt dat?

KissMeQuick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:11

femskie: ik bedoelde ook niet dat ie goedkoop is hoar...ik heb een thorowgood...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:53

Piaffe verkoopt wel BR produkten, dus misschien kunnen ze je aan de gewenste produkten helpen als je even belt?

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:57

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:35

Ik heb ook een hele fijne envelopsingel van Schumacher, die is nòg fijner maar ook wel weer een stukkie duurder Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:38

Je wilt perse een lederen singel of niet? Ik heb een gewone simpele neopreen dressuursingel van ImperialRiding die gewoon goed zijn werk doet.
Ik heb er eigenlijk niks over te klagen, en ze zijn nog vrij prijsgunstig ook Lachen .

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:25

Afbeelding

Ook een hele fijne singel, van Prestige. Was een aanbieding (€100,-), de versie met elastiek was goedkoper. Ik hou zelf niet van elastiek, maar er zijn mensen die zweren erbij.

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:28

Sjuimpje schreef:
[image]

wauw! wat een mooie, kostie? Haha!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 20:36

Nee, ik hoef niet per se een lederen. Ik denk dat dat niet handig is omdat wij vrij veel over het strand rijden en dat het zout niet goed is voor het leer.
GabyFedde: hartstikke bedankt voor die link naar oxer!! Die staat volgens mij nog niet in de verzameling links hier op Bokt! Daar moet hij ook zeker tussen staan. Meld jij hem aan de moderators daar of zal ik dat doen?:)