wat doen jullie als??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tizzy

wat doen jullie als??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 19:13

....ik zit overoverin ik heb 26 januaru start ik voor het eerst f.n.r.s met een pony die nog nooit wedstrijden heeft gelopen en nog nooit in een binnenbak is geweest Scheve mond maar ja dat komt wel goed.

ik weet niet of ik met dit logo mag rijden het is niet het logo van de manege waar ik ga starte dit is een logo vane ens manege die al 3 jaar vaiet is
Afbeelding

een frontriem met vakjes of dat mag???of krijg ik minder punten voor???

wie helpt mij van de zenuwen af en beantwoord deze vragen??[/img][/img]

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:19

Je mag er gewoon mee rijden. Waarom niet??? Ook de frontriem mag jezelf weten. Ook al doe je er roze strikjes aan(niet mijn smaak).

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:22

Volgens mij mag dat gewoon hoor, heb eigenlijk nog nooit gehoord dat dat niet zou mogen of iets dergelijks. Mijn hoofdstel is rondgestikt, klein verschil maar niet qua invloed met het rijden!

tizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 19:22

hhaa bdankt ook die van mij niet hoor:P

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:36

Op de site van de KNHS kan je als het goed is het regelement lezen. Dat denk je mag en de kleur van je frontriem maakt ook niet uit.
Je mag alleen niet met ieder type bit rijden bijvoorbeeld en je zweep en sporen mogen niet langer dan een bepaalde lengte.
Als je verder een normaal zadel en hoofdstel hebt mag je daar mee rijden ongacht welke kleur het is.