woody ranch in de veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

woody ranch in de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 18:25

wie is er al eens op vakantie geweest met je paard/pony naar de woody ranch???is dat wat!! Lachen en oraganiseren ze daar ook onder begeleiding buitenritten?? Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:53

Ik! Is heel leuk. Mensen zijn erg gastvrij. Ze organiseren er geen ritten onder begeleiding. Wij hadden toen zo'n huisje en dat was best leuk, maar de bedden waren kl*te, veel te smal en om te zitten heb je alleen een keukentafel en rechte stoelen. Je kunt dus 's avonds niet effe lekker onderuit zitten.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:03

Als het goed is gaan wij dit jaar daarheen, ik hou dit topic dus even in de gaten Lachen
Wij gaan er van te voren wel even kijken of het wat is.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:32

Dat kun je morgen dan mooi vragen *LOL*

Ben benieuwd we gaan morgen een kijkje nemen en evt boeken voor het begin vd zomer Schijnheilig

By the way..........ik kan heel goed kaart lezen hoor, dus zonder gids komen we ook wel weer thuis Nagelbijten / Gniffelen

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:37

Simmie schreef:
Ik! Is heel leuk. Mensen zijn erg gastvrij. Ze organiseren er geen ritten onder begeleiding. Wij hadden toen zo'n huisje en dat was best leuk, maar de bedden waren kl*te, veel te smal en om te zitten heb je alleen een keukentafel en rechte stoelen. Je kunt dus 's avonds niet effe lekker onderuit zitten.

Waren dat de Trekkershutten of de Luxe Blokhutten?

roxyagaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:37

heey, ik ben er ook geweest en ik vond het heel leuk. Over die bedden kan ik niks zeggen we hebben een camper dus slapen daarin. En zoals hierboven staat organiseren ze geen riitten onder begeleiding, maar het lukt wel alleen.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:58

ik ben er geweest en ik vind dat er heel wat betere zijn op de veluwe. de advertentie is super mooi maar de werkelijkheid vond ik anders.
de weilanden zijn erg ver weg en afgezet met 1 draadje. over de huisjes kan ik ook niks zeggen want wij waren met tenten..

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:04

laura2span schreef:
ik ben er geweest en ik vind dat er heel wat betere zijn op de veluwe. de advertentie is super mooi maar de werkelijkheid vond ik anders.
de weilanden zijn erg ver weg en afgezet met 1 draadje. over de huisjes kan ik ook niks zeggen want wij waren met tenten..

Zou je die betere adressen misschien pb-en of hier willen neer zetten?

*LOL* dank je

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:18

ik vind de henriëttehoeve super mooi! prachtige locatie mooie stallen en weiland en ook mooi voor je zelf.

verder vind ik de veluwe ranch/krim hoeve erg mooi. super mooie appartementjes boven lekkere ruime stallen voor je pony's. daar is het bijna onmogelijk te verdwalen omdat het super goed bewegwijzerd is.

als je met tenten wil gaan vind ik de niesjeshof erg leuk. ze hebben daar alleen geen stallen dat is een nadeel. het weiland ligt daar ongeveer mdden op een leuke minicamping.

deze liggen allemaal midden op de veluwe met super mooie uitrijmogelijkheden.
oop www.veluwetrail.nl staan nog meer accomodaties.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:52

cissie schreef:
Waren dat de Trekkershutten of de Luxe Blokhutten?

Dat was een "luxe" blokhut.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:53

marina schreef:
Als het goed is gaan wij dit jaar daarheen, ik hou dit topic dus even in de gaten Lachen
Wij gaan er van te voren wel even kijken of het wat is.

Euh marien, daar zijn wij geweest Haha! haha toen tijdens de clinic van Josien (ook van bokt) remember? Toen was jij dr al en ik kwam later (met diesel Tong uitsteken)

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 01:56

nou ik ga er morgen met cissie naar toe om te kijken of het wat is ben benieuwd!!!!!!!!

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 07:08

Hoop dat je wat kan vinden, wij zijn helemaal weg van De Mallejan in Vierhouten, hoop dat ik nog op tijd ben.

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:29

Kijk ook eens op www.paardensport.NU bij disciplines 'Recreatie'
daar staan ook een hoop adressen....

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:51

Wat ik daar een nadeel vind is dat je toch nog wel een stukkie moet rijden voordat je echt lekker ee flinke rit in het bos kunt maken, en wat ik gezien heb is dat inderdaad de paarden niet in het zicht staan maar een flink eind lopen.

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:54

Citaat:
Wat ik daar een nadeel vind is dat je toch nog wel een stukkie moet rijden voordat je echt lekker ee flinke rit in het bos kunt maken, en wat ik gezien heb is dat inderdaad de paarden niet in het zicht staan maar een flink eind lopen.

Bedoel je daar de Mallejan mee??

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:04

bibi76 schreef:
Bedoel je daar de Mallejan mee??

Dat zegt me wel iets, maar niet veel Verward

Maar aangezien ik daar al jaren in Speuld kom, viel me dit tegen.
Ben er een keer geweest om met een bokker te rijden.

Rondom speuld, Garderen rijd je veel sneller het bos in en kun je veel meer kanten op. Hier ben je al een stuk kwijt voordat je uberhaupt het bos echt in bent.

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:08

Bij de Mallejan is het een hele stilleweg oversteken en je zit midden in het bos, al gelijk beginnen de ruiterpaden.
Je ziet zelfs de heide al in de verte, het is echt super om daar heen te gaan.
De stallen zijn ruim en ook de zadelkamer die je ook niet overal ziet is ruim en kan worden afgesloten.
De hotelkamers zijn prima verzorgt ook kan je een bungalow huren met max 6 personen, dan heb je hele luxe kamers met tv en een woonkamer.
Dat is wel zo gezellig als je met een groepje gaat

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:10

bibi76 schreef:
Bij de Mallejan is het een hele stilleweg oversteken en je zit midden in het bos, al gelijk beginnen de ruiterpaden.
Je ziet zelfs de heide al in de verte, het is echt super om daar heen te gaan.
De stallen zijn ruim en ook de zadelkamer die je ook niet overal ziet is ruim en kan worden afgesloten.
De hotelkamers zijn prima verzorgt ook kan je een bungalow huren met max 6 personen, dan heb je hele luxe kamers met tv en een woonkamer.
Dat is wel zo gezellig als je met een groepje gaat

Nee ik doelde op de woody rach

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:22

Ik vind de Woody Ranch vrij ver van het bos af liggen.
Dan kun je beter naar Kootwijk ofzo gaan.
Heb laatst in een "luxe" huisje gekeken en vond de bedden wel heel erg smal en klein, Albert zou er absoluut niet in pasen (is bijna 2 meter), er is alleen een eethoek en geen bank oid.
Zelf zou ik er nooit naar toe gaan.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:54

[***] schreef:
Euh marien, daar zijn wij geweest Haha! haha toen tijdens de clinic van Josien (ook van bokt) remember? Toen was jij dr al en ik kwam later (met diesel Tong uitsteken)

weet ik Haha! maar we willen daar gaan kijken voor de huisjes/ hoever de paarden weg staan enz enz Lachen

WallaceLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:03

hey ik ben gegaan Lachen

wij deden zelf buitenritjes omdat we met een club waren.

Heel lekker eten en fijne mensen Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:06

Ik zou er aankomende zomervakantie heen gaan. Maar dat gaat jammer genoeg niet door. Ik ga wel 1 dagje maar blijf er niet slapen.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 00:06

cissie en ik hebben vandaag gekeken bij de woody ranch het was wel mooi verders,maar spreel ons toch niet zo aan,de welanden zijn veelste te ver weg(ens lopen) en het bos is niet zo dichtbij,de blokhutten zagen er goed uit verders,maar de stallen vond ik wat klein!!toch maat op zoek naar wat anders!!we zijn ook op de veluweranch geweest dat vonden we mooier.....

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:22

Wij hebben het al besproken voor in juli.. Schijnheilig gaan we met een groep van stal daarheen lekker vakantie vieren en de paarden gaan mee. In februari gaan we het echt boeken..heb er al heel veel zin in...jullie horen het zeker hoe het geweest is Cheese!