Eentje met niet al te harde stevige wol, maar juist wat luchtiger zodat ze beter en sneller afzweten. Hij kostte bijna 60 euro.
Ik heb hem bij thuiskomst even snel over de deken van Triumph gegooid en hij leek goed te passen en ik heb de kaartjes er af getrokken.
Vanmiddag heb ik hem echter op Jonkvrouw 'gebruikt' en hij lag echt voor geen meter. Ik moet haast wel kippig geweest zijn toen ik hem bij Triumph opgooide...

Het lijkt wel of de deken ipv een 'holle rug', een bolle rugvorm er in heeft zitten terwijl mijn paarden hele normale bovenlijnen hebben.
Ik dacht dat het misschien nieuwigheid was en ik heb hem een uurtje of 3 op JV laten liggen met een andere deken er over heen. Maar na die tijd was het nog net zo.
Ook pluist het ding als een gek, JV zat helemaal onder de wollen pulletjes. Het is dus ook geen deken die je voor je wedstrijd even over je paard heen gooit want dan zit je shabrack helemaal onder. Zelfs mijn rijbroek had een waas van die deken terwijl ik hem nauwelijks tegen mij aan heb gehouden.
Nou heb ik altijd al een lichtelijke aversie (understatement
) tegen Global/Harry's Horse etc. spullen, maak ik een keer een uitstapje naar dit merk, gebeurt me dit 
Ik heb volgens mij geen kaartjes of bonnetjes meer maar ga morgen toch bellen, ik vind dit zoooo waardeloos! Ik heb nog wel zo'n mooie Equiline dikke wollen deken in mijn handen gehad, had ik dat nou maar gedaan, die was 2,5 keer zo duur maar waarschijnlijk had ik daar zoveel plezier aan gehad

Ik heb hem net nog even opgelegd om het jullie te laten zien:
Deze vezels en pluisjes zitten op JV terwijl de deken hier 2 minuten heeft opgelegen! Kan je nagaan hoe ze er uitziet als ik hem langer opgooi.
Ik ben nu ook erg blij dat ik mij niet heb laten verleiden door de aanbieding van de Global transportbeschermers en dat ik toch bij Freddy's deze van Pessoa heb gekocht! Hier zit een gladde voering in zodat er van binnen geen strootjes en troep in blijft kleven, ze zijn veel steviger zodat ze beter beschermen en minder snel afzaken of draaien en ze zijn ook nog eens mooier:
Ik zou idd even bellen ja.. dat ze zulke dekens kunnen maken..
)
)
wat een geweldige kwaliteit

)