Stalkleuren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

Stalkleuren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 13:41

Hallo allemaal, de nieuwe stalkleuren worden grijs en bordeau. Dus bij het dekje bordeau met grijze rand en letters. Maar nu mijn vraag: wat voor kleur peesbeschermers, dekens, halsters, bandages, getten, ... moet ik nemen? Het is de bedoeling dat alle paarden er hetzelfde uitzien. Dus heeft er iemand mooie combinaties en eventueel foto's zodat ik er een gedacht van kan hebben, liefst ook jullie tofste merken waar jullie heel tevreden over zijn. Liefst zo snel mogelijk zeggen want ik moet nog voor nieuwjaar alles gekocht hebben en zodat ik nog kan overleggen met de eigenaar van de stal wat het mooiste is. Er komen ook de namen van de paarden op de dekens en dekjes te staan samen met de naam van de stal. Alvast bedankt! OK dan!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 14:02

Joh...dat is een grote klus zeg. Wel mooie kleurencombinatie.

Ik zou als halsters/touwen/peesbeschermers/strijkkappen/dekens bordeuaxrood EN grijs doen. Dan heb je niet alles hetzelfde maar wel mooi 1 geheel Lachen Niet alle paarden staan grijs of bordeauxrood...dan kun je het mooi afstemmen op de kleur van het paard.

Als merk zou ik BR en Harry's horse nemen. Deze merken zijn niet extreem duur en hebben goede kwaliteit. Verder zou ik gewoon kijken bij Divoza. Daar heb je vaak een korting met toename van de hoeveelheid.

Je kunt bij veel paardenwinkels korting krijgen omdat je een stal/manege hebt. Gewoon rondvragen. Bij Mr.ed in Maasland (Z-H) heb je dat zowiezo

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 15:25

Nog iemand? Heeft iemand soms een foto van zo'n kleurencombinatie?

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 15:32

Ik heb eens rondegezohct op internet :
Diet heb ik gevonden wat ik wel leuk vond :

Afbeelding
Sokken, altijd handig Clown
Afbeelding
Die grijze zijn wel mooi Cool
Afbeelding
Voor paarden met een gevoelige huid ( nodig?!)
Afbeelding
nog een halster , dit keer met onderleg
Afbeelding
Grijs Bloos
Afbeelding
Dekjes,
Afbeelding

he.. het bericht, veel te lang
SORRY!!

Je moet maar even kijken op: www.harryshorse.nl
Komen al deze foto's ook van OK dan!

veel succes, en... Rood en grijs vind ik erg mooi !

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 15:33

Sorry, Deken vergetn Frusty
Afbeelding
Die is echt mooi, vind ik zelf!

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 16:19

bedankt!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:54

en....is het allemaal gelukt?? Foto's

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:57

www.pikeur.nl
bellerose heeft ook vaak mooie dingen
en natuurlijk lamicell *LOL*

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 14:38

Heb zojuist een springstal aangekleed met grijs en rood. Grijze Kingsland bombers met borduring op achterzijde, grijze wollen statiedekens met rode treskoorden en biezen, grijze Kingsland rijjasjes met logoborduring, grijze Roeckl handschoenen, grijs gestreepte/geruite hemden... ja, echt mooi!
Wanneer je voor bedrukken of borduren kiest moet je wel zorgen dat de producten dit waard zijn. Zou immers een beetje jammer zijn als je mooie bomberjack ineens gaat krimpen in de was en van je borduursel weinig leesbaars overblijft.