. Volgens mij mag je alleen met thiedeman losrijden tijdens dressuurwedstrijden, volgens een instructeur mag je ook met martingaal. Wie heeft de reglementen? en kan er wat meer over vertellen?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Volgens mij mag je alleen met thiedeman losrijden tijdens dressuurwedstrijden, volgens een instructeur mag je ook met martingaal.
veel succes!
, had af en toe ook zo'n bom wat op elk moment kon ontploffen. Ik reed ook altijd in met een thiedeman. Gewoon puur omdat ze kijkerig was, en ik niks met haar kon beginnen. Met de thiedeman kwamen wat mee aan het rijden toe. Maar als jezelf en je paard in de B geen tot weinig ervaring hebt, vind ik dat je best met thiedeman mag inrijden. Als je in de M zit, en dan nog met de thiedeman losrijd, vind ik een heel ander verhaal. Lielle schreef:Piaffe, had je gelezen waarom ik een Thiedemann gebruikte met losrijden? Anders kwam ik niet toe aan los rijden, maar was Pablo (toen 3) alleen maar bezig met steigeren, omdat hij alles eng vond.
. Sorry hoor, maar dat vind ik
.
.