Hebben jullie een verzorger? Ik ga vanaf januari 6 weken stage lopen, dus kan ik alleen 's avonds naar me pony. Alleen nou wil mijn moeder mij niet iedere avond brengen, en fietsen mag ik niet in het donker(het is te afgelegen). Nou wil ze dus dat ik aan de oude eigenaresse waar ik nog veel contact mee heb vraag of ze me pony 2 dagen wil verzorgen. Dat zie ik dus echt niet zitten. Ik wil het zelf doen. Ik heb die pony zo mak gemaakt, ik werk kei hard voor mijn beestje en nou zou ik der maar weer ff moeten gaan delen met iemand.
Oakland1990
Geplaatst: 26-12-04 20:55
kijk is op het net voor een leuke verzorger die bv ouder dan 15 is meestal zijn die bekwaam genoeg en hebben vrij veel respect
brechje
Geplaatst: 26-12-04 20:58
Ik heb wel iemand die mij helpt als ik even geen tijd heb of omdat ik lichamelijk niet helemaal top in orde ben! Nu is mijn paard niet onder het zadel, maar aan de longe kan ze ook heel veel voor me betekenen> is toch weer een uitje voor mijn paard! Mijn shet staat helemaal bij iemand in verzorging, hij staat als gezelschapspony voor een ander paardje....ik zie hem niet zo heel vaak. maar als je gewoon goede afspraken maakt, is er niks aan de hand!
Useful
Geplaatst: 26-12-04 21:38
De dagen dat ik en mijn moeder niet kunnen. Hebben wij een verzorgster. Ook wel een vriendin van mij.. Ze verzorgt useful altijd perfect
Anoniem
Geplaatst: 26-12-04 21:43
als ik eerlijk moet zeggen heb ik het oo niet zo op verzorgers...ik wil er altijd zelf bijzijn als iemand anders iets met me paarden of pony´s doet..ik ben te bezorgd ove me sgatjes