De titel zegt het al wie kent de pony casper van manege de veerkracht . En weet hoe het met hem gaat . Casper is mijn oude pony . Ik wil binnekort gaan kijken maar vindt het wel leuk om te weten hoe hij nu is met rijden en in de omgang en wat jullie van hem vinden als je hem kent . Bij ons was hij altijd super braaf en met rijden ook heeft nog nooit raar gedaan met rijden op stal of in de wei
TeamSpirit
Geplaatst: 26-12-04 18:43
dit hoort bij: [EA-GZ]srry ik ken hem niet
Oakland1990
Geplaatst: 26-12-04 19:47
mss duidelijke foto
antano
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-04 19:58
ik weet dat hij op manege de veerkracht staat en wil weten van mensen die daar rijden of wel is komen hoe het met hem gaat
annikacasper
Geplaatst: 18-07-12 18:53
Jaa ik ken Casper hij is de allerliefste ponyy, ik rijd er ook op, volgensmij hebben jullie geen binnenbak? dus hij was in het begin heel schrikachtig in de binnenbak, wij hebben ook een tijd het Rhino Virus gehad, en ze wisten niet of Casper ziek was, hij liet zich niet temperaturen.Hij is heel erg vooruit gegaan en is niet meer zo schrikachtig, er rijden vooral gevordende op. In het Bos en de buitenbak is hij superbraaf, en hij staat met Erik in de wei, die is ook bij jullie ingereden dacht ik? xx
Dat is niet de Casper die ik bedoel. De Casper die ik bedoel is een vos met veel wit en voor zover ik weet staat hij niet meer op de manege. Waar die gebleven is weet ik niet helaas denk ook niet dat ik hem nog vind. Maar bedankt voor je reactie misschien was het wel de goede Casper geweest. Groetjes
ThePast03
Geplaatst: 21-07-12 09:37
Omdat dit topic al bijna acht jaar oud is en de pony inmiddels gevonden is hier een slotje.