Zet er ook ff bij welke je hebt...
Thnx..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meagan_sarah schreef:Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Ik heb er toen ongeveer driekwart jaar mee gereden en toen ik overstapte zag het er in het begin niet uit. (maar dat kwam ook omdat ik overstapte op leer, maakt ook een hoop verschil)
Concorde schreef:Ik heb met een Thorowgood Maxam vzh gereden en dat was een zitverzieker, de mensen die op dat zadel gereden hebben zag je achteruit gaan qua zit, een houding alsof ze in een leunstoel zaten. Toen ze een ander zadel onder hun kont kregen leek het nergens meer op.
Margreet schreef:Als het niks mag kosten, dan zou ik wel eerder een kunststof zadel aanschaffen dan een Argentino Economic Start of hoe die kartonnen rommel van zadelmarkt enzo ook mag heten.
Margreet schreef:Voor een beperkt budget is het zeker een goede keus. Maar voor de prijs van nieuw kunststof (Wat kosten die dingen? 500 ofzo voor een "luxe"?) heb je ook goed tweedehands leer... Het blijft een afweging.