ook zie je regelmatig dat paarden van die witte schuurplekken krijgen en dat vind ik dus oerlelijk..
maar goed.. nieuwe stal.. nieuw voer.. meneer kreeg pit.. vooral met longeren.
ik moest wel bewschermers omdoen omdat meneer ruimer begon te lopen en vooral veel aantikte.
voor zijn hoefballen had ik die van kalvakade gekocht, die hoefbal beschermers, maar die pasten dus niet
dus dan maar springschoenen.dat begon al leuk.. schuren als de pest en dus 2 grote open plekken in zijn koten.. nieuwe springschoenen gehaald en dat gaat nu goed..
maar nu zijn achterbenen. gewone strijklappen zorgen voor een open koot, dus die kan k nie meer gebruiken.
bandages gaat niet omdat hij giga stalbenen heeft(16 jaar istie, krijgt steeds meer gallen) dus die zakken af.
springschoenen achter zorgen weer voor grote wonden dus ook geen optie.
nou zie ik wel eens van die lange kappen, die eskadron cross country ofzo?? of die br jumpers... zou dat een oplossing zijn?? ze zijn nogal duur om ff uit te proberen en gezien zijn grote poten passen de meeste maten ook niet.. dus moet speciaal xl bestellen..
maar goed.. die beschermen wel de kogel, maar het lijkt alsof die niet de koot iriteren..
wie heeft hier tips/oplossingwen voor??

en alleen bokt alstie geen zin heeft om te lopen en hij van mij voorwaarts moet.. en dan gebeurt het..
Verder hebben ze een lange levensduur en zijn ze makkelijk in gebruik!