wat te doen bij..paard ingevaar??als t zo doorgaat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jenbuc

wat te doen bij..paard ingevaar??als t zo doorgaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 17:47

nou het is weer zo ver we hebben weer ruzie op stal,.,.. na menings verschil

dit keer over t zand...

ik kan niet helpen met het zand omwijd gooien odmat er geen genoeg scheppen zijn... dus dat zei ik, en er ook bij dat ik toch niet kan rijden en het mij dus niet uit maakt dat zand.
en nou zei eentje van nou dan doen wij het hek ook niet dicht als we terug komen van een buitenrit ( zodat mijn paard opde weg kan lopen en aangereden kan worden.

nou lijkt mij het handigste als ik gewoon een hangslot om dat hek heen gooi zodat niemand het hek meer open kan doen want als dat hek open staat (ze moeten daar langs om naar de weg toe te gaan)dan kan mijn paard de wreg op en dat is zooo gevaarlijk...

Wat zoude jullie doen? praten helpt niet daar is ze te eigenwijs voor. ik trouwesn ook

het gaat maar om 1 persoon trouwens
Laatst bijgewerkt door Jenbuc op 25-12-04 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 17:49

k vind dat slot wel een goed idee, vooral ook omdat ze toch niet buiten mogen rijden, dus t hoeft ook niet open te kunnen, of wel?? Knipoog

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 17:50

eigenlijk niet

De gene waar ik ruzie mee heb en die dus zegt dat ze het hek open laat mag helaas wel buitenrijden de gene die t nie mag die doet ook niks kwaad tege me daaro heb ik dus ook geen ruzie mee....

verder nog meer ideeen? slot op de stal ofzo... of.... ik weet hetn iet meer

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 17:51

hmm das wel balen dan, dat zij wel naar buiten mag, mja, even denken... even brainstormen op msn maar?

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 17:52

Ehmmm...ik zou dit toch gewoon uitpraten...want als jij er een slot om heen hangt, weet je nu al zeker dat er nog meer ruzie komt..als je het niet doet komt je paard op de weg..praat het uit of regel iets met de staleigenaar....

Ik vind het btw wel een erg kinderachtige opmerking van dat andere persoon...

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 17:53

goed idee

iemadn nog meer ideeen?want als ze zo door gaan vidn ik buc gewoon op straat...

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 17:55

ja daarom ik vind het ook erg kinderachtig en gevaar+ijk praten helpt niet met haar dat is het nadeel Boos!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:48

allebei water bij de wijn doen, jij helpt met het zand ( niet kunnen rijden is geen excus, en ook een beetje kinderachtig) je kan toch samen doen met een schep? overleggen ik doe die helft dan doe jij die helft en dan zijn we allebei moe en gaan samen iets drinken. als het mag van de eigenaar een slot je op het hek en gewoon gezellig doen tegen elkaar op stal vandaag heb jij hun nodig en morgen zij jou

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 19:01

Ik denk, de mensen bij jou op sta een ietsiepietsie beetje kennende, dat zij het hek echt niet op zullen laten staan, hun paarden kunnen dan toch ook de weg op?

Je zou inderdaad hun kunnen helpen en dan van hun mogen verwachten dat ze iets voor je terug doen!

Succes! OK dan!

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:36

heb dankzij natasjaa met haar gepraat en het was alleen een dreigement... tot zover is dat op gelost.

maar wat zoude jullie doen bijv. met een ruzie aka meningsverschil?want dat gebeurd nogal vaak waardoor de sfeer best wel minder word.

en nee als dat houte hek open staat kunnen hun paarden niet ontsnappen want er staat tussen de stallen van hun paarden en mijn paard een ijzer hek die ik zelf niet open zet

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:27

of het RUSTIG uitpraten..dus niet boos worden en gaan schreeuwen ofzo..komen jullie er niet uit en is het iets stoms zoals: ik vind dat jij verkeerd met je paard omgaat (en dan geen mishandeling..maar jij bent het er gewoon niet mee eens) het afkappen als: ieder zijn mening..ik doe met mijn paard zoals ik wil en jij met de jouwe..dat jij er zo mee wilt omgaan is naar jouw mening en die respecteer ik.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:40

Als ze niet naar je willen luisteren, of niet willen praten..dan mooi een slot erop hangen!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:14

Maar eh, normaal rijden ze dus door jouw wei zeg maar heen? Is dat sowieso niet een beetje raar? Dan zou jouw paard er toch ook uit kunnen als zij het gewoon buiten doen?

En inderdaad gewoon rustig praten. En niet stoppen tot het opgelost is, en als dat niet gaan, zou ik er idd een slot op hangen, gewoon om je paard te beschermen!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 09:37

je maakt je druk om niks, denk je nou echt dat zij dat hek zal open laten staan?? ik ken dr langer en beter als jij, en weet ook heel goed, dat zij dat nooit zou doen, ze heeft dan ruzie met jou en dreigt hiermee, maar ze zal nooit je paard kwaad doen! een slot op het hek is dus nogal overdreven Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 11:10

gaat dit over een ruzie op stal? en moest je heel toevallig een schep vragen bij ene marit ofzo? in dat geval moet je maar is in jeugdhonk gaan zoeken en je vind je antwoord Knipoog

en trouwens als ik jullie was zou ik eens goed praten en eens proberen om niet boos te gaan worden endergelijke, want dit gezeik bepaald uiteindelijk wel de sfeer op stal.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 11:50

capopjekop schreef:
gaat dit over een ruzie op stal? en moest je heel toevallig een schep vragen bij ene marit ofzo? in dat geval moet je maar is in jeugdhonk gaan zoeken en je vind je antwoord Knipoog

en trouwens als ik jullie was zou ik eens goed praten en eens proberen om niet boos te gaan worden endergelijke, want dit gezeik bepaald uiteindelijk wel de sfeer op stal.

dit gaat inderdaad daarover!

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 11:53

jongens het is la uitgepraat hoor!!