In principe zou haar stal die ze nu heeft, uitgebreid worden, maar dat plan zie ik niet zo zitten, omdat ik ook wil dat ze een andere wei krijgt. En daar moet dus ook een goede stal komen te staan. Deze stal ben ik niet zo over te spreken namelijk.
De stal die ik nu heb, heeft mijn vader gebouwd en het is een stevige stal, waterdicht, tocht niet.. Maar toch, ik wil iets ánders
. Dus ik vroeg me af wat voor stal jullie hebben, het gaat hier om een buitenstal dus. In het begin dient die ook gelijk als kraamstal, dus wil ik de stal minstens 3,5x7 meter hebben, zodat als moeder en kind gescheiden worden, ze in aparte stallen kunnen. En dat ze dan allebei nog een mooie ruime stal hebben
. Nogmaals, ik vroeg me dus af wat voor stal jullie hebben, hoe groot die is, van wat voor materiaal die is gemaakt en wat jullie ervoor neer hebben moeten tellen (je mag me ook een pb sturen als je dat niet open en bloot op bokt wil zetten hoor
). En moet je hiervoor een vergunning aanvragen bij de gemeente? (heb ik bij de vorige stal iig niet gedaan, die staat er nu al 2,5jaar, zonder problemen
). Heel erg bedankt alvast iig!