ik ben op zoek naar mijn vorige paard
ze is nu ongeveer denk ik 12 jaar en ik heb haar in ongeveer 1999 moeten verkopen
ze is toen verkocht via de manege waar ik stond
hippisch centrum simonshaven in simonshaven
de eigenaar heeft mij verteld dat ze aan een 16 jarig meisje is verkocht maar volgens zeggen is ze naar een handelaar gegaan
ze luisterde naar de naam sanchez en ze is bruin in haar manen(toen stekels) en staart had ze een zwarte streep in het midden was eenkennig
ze was niet zo beleerd maar kon wel al een leuke b proef rijden
ze is ongeveer 150 cm hoog en tenger gebouwd
op haar neus en voorhoofd had ze lelijke lidtekens die voor ik haar kreeg veroorzaakt waren door zware mishandeling met prikkeldraad
ze was vlot en kon eindeloos lopen en draven niet moe te krijgen
ze houd van kroelen en tutten en liep mee als een hondje het is een wereld paard en ik mis haar nog elke dag en ik zou zo graag weten hoe het met haar is als ze nog leeft ook heb ik nog al haar papieren en toebehoren
ze hebben haar op een vervelende manier verkocht deels in overleg ze is op een donkere donderdag of vrijdag ochten opgehaald zonder dat ik het wist die man was bang voor een sene ik heb dus nooit afschijt kunnen nemen en graag zou ik haar nieuwe baasje over haar verleden vertellen
dus als iemand weet wie mijn liefste misschien heeft of weet waar ze is laat het mij alstublieft weten