Rubberen laarzen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sooff

Rubberen laarzen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 15:31

Ik rij altijd met rubberen "Aigle"-laarzen en ze zitten vol krassen, doffe glans, kortom: gewoon lelijk! Nu maak ik ze best vaak schoon met water en een sopje, maar niets helpt! Van de week moet ik een wedstrijd rijden, hoe krijg ik ze op tijd schoon? Bloos!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 15:39

Zonnebloemolie Vork En schoenpoets. Ik heb altijd die van Kiwi, met zo'n sponsje eraan.
Cockpitspray schijnt ook te helpen!

_Mayo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:14

Steffi schreef:
Zonnebloemolie Vork En schoenpoets. Ik heb altijd die van Kiwi, met zo'n sponsje eraan.
Cockpitspray schijnt ook te helpen!

schoenpoets is voor leren laarzen want daar kan het in trekken, en bij rubber laarzen blijft het er op liggen en krijg je heel veel vlekken.
cockpit spray heb ik ook eens gebruikt maar daar worden ze suuuuuuuper glad van en de krassen blijven net zo erg.
zonnebloem olie is heel vettig en er blijft van alles op zitten.

je hoort het ik ben ook al eeuwig aan het zoeken maar ben er nog niet uit.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:15

Ik heb speciale rubber spray. Hierdoor gaan ze meer glanzen, en kan je ze mooi schoon maken.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:22

Ik vond cockpitspray best handig, als je op de krassen iets meer doet als op de rest van je laars gaan ze wel weg. Je laarzen worden wel megaglad, en toen wij een keer binnen op de tegelvloer dat spul op de laarzen gespoten hadden, zat er ook wat op de vloer. Daar gleed je echt de hele week nog uit.... Ik heb ook nog aigle rubberlaarzenspray staan, dat is eigenlijk precies hetzelfde maar dan veel duurder dan cockpitspray.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:24

olie uit een spuitbus! glim,t mooi!!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:02

mayo_horses schreef:
schoenpoets is voor leren laarzen want daar kan het in trekken, en bij rubber laarzen blijft het er op liggen en krijg je heel veel vlekken.
cockpit spray heb ik ook eens gebruikt maar daar worden ze suuuuuuuper glad van en de krassen blijven net zo erg.
zonnebloem olie is heel vettig en er blijft van alles op zitten.

je hoort het ik ben ook al eeuwig aan het zoeken maar ben er nog niet uit.

Ik doe mn rubberen laarzen altijd met schoenpoets, en nooit vlekken! Haha! Zonnebloemolie moet je ook gewoon goed uitpoetsen en geen hele laag, dan heb ik er noooit problemen mee! Maar als het goed is heb ik binnenkort leren laarzen Vork