Werk op stal in Nederland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

obelixje

Werk op stal in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 14:17

Hallo iedereen,

Vanaf maart/ april heb ik de mogelijkheid om voor een paar maanden wat anders te gaan doen. Mijn studie is dan afgelopen en ik zou het erg leuk vinden om een tijd op een stal te gaan werken.
Zijn er hier mensen die toevallig adressen hebben van goede, gerenommeerde stallen waar ik (dressuurmatig) veel kan leren?

Alvast bedankt!
Judith

Paradiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 14:25

In welke regio zoek je iets? Ik weet wel een plek in de regio Loosdrecht/Hilversum (noord holland). Pensionstal met veel handelspaarden. Dressuurgericht. Erg goed bekend. Erg goed om veel te leren. (Zitlessen worden zeer belangrijk geacht)
PB me als je meer wilt weten.

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 18:21

regio maakt op zich niet zoveel uit (mits intern mogelijk is natuurlijk) Als dat niet mogelijk is, dan wordt het regio zuid. Maar bedankt voor de tip, paradiso! ik zal er nog eens over nadenken.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:22

Ik had wel een adresje geweten, maar dat is niet dressuurgericht...Lips are sealed

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 20:30

dank je voor de reactie cassidy. ik sta voor alles open dus je mag er best meer over vertellen Lachen

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:25

Paradiso schreef:
In welke regio zoek je iets? Ik weet wel een plek in de regio Loosdrecht/Hilversum (noord holland). Pensionstal met veel handelspaarden. Dressuurgericht. Erg goed bekend. Erg goed om veel te leren. (Zitlessen worden zeer belangrijk geacht)
PB me als je meer wilt weten.

Jij bedoelt vast Swaab of niet?

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 13:07

ehh even een toevoeging van mijn kant: buitenland is voor mij ook een optie, maar dan wel maar voor een week of 4 (heb m'n paard hier staan en kan die moeilijk een half jaar stilzetten) Mocht het duitsland/ belgie zijn zou het mooi zijn als het paard meekan, dan kan het voor langere tijd.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 14:03

Wat zou je zeggen van een westernstal? Haha! Lips are sealed

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 16:51

haha dat is wel weer heel wat anders! op zich wel gaaf voor de ervaring, maar kdenk toch dat het niet is wat ik zoek. maar toch bedankt!