Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:dat zullen onwetende mensen er mischien voor geven,maar iemand met met een "beetje'' verstand laat zo,n paard staan,denk ik toch.....

Morris schreef:Daarbij de eggbars zal het paard moeten blijven houden, dus is duurder dan normaal beslag. Wil je als koper daaraan beginnen?

cissy schreef:Cassidy, ik ken hoefkatrol.com en ik heb al eens eerder flink mn neus gestoten bij een ander hoefkatrol paard door de eigenaar op die site te wijzen.... of ik gek was geworden en ZIJ reed toch niet verkeerd! Duh!![]()
Ik ken het probleem van scheef rijden etc en sta er ook volledig achter dat een ruiter een hoop kan verknallen aan een paard door verkeerde belasting, maar als mensen niet willen.... tja... dan houdt het voor mij op. IIk heb indertijd mn best gedaan en inmiddels is het betreffende paard geslacht terwijl het voorkomen had kunnen worden omdat de ruiter vreselijk scheef was, dat bleek later wel aan dr zadel...
... en ik zie dit nu dus weer gebeuren en daar kan ik persoonlijk niet zo goed tegen