Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tinaaz schreef:maar is het normaal dat het in het begin zo hoog is?
of moet je er meteen veel meer mee kunnen?
om een voorbeeldje te noemen,, ik kan niet normaal op een stoel zitten.
ik heb de maat ook niet zelf bepaald, maar iemand die daar werkt...
)
En om eerlijk te zijn moet ik nog steeds bij het opstappen mijn beugels een paar gaatjes langer doen dan normaal, ik kan mijn been niet zover buigen/optillen als met mijn vorige laarzen.
Ik heb nieuwe petrie perfect laarzen.Vanwege rugklachten heb ik ze een tijd niet aangehad,omdat ik ook niet reed.Sinds kort heb ik ze weer aangedaan om ze weer in te lopen.Wat een crime zeg.In het begin kostte het me inderdaad zere en blauwe kuiten.Ik ben ze veel in huis aan gaan doen,heb er veel mee gezeten en de oefening op de trap mee gedaan.Sindsdien heb ik er nog niet mee gereden,maar binnenkort moet ik er toch aan gaan geloven.Het opstappen zal wel een probleem zijn idd.Wat wel wil helpen zijn die inlegzolen,dan komt je hak wat hoger in je laars te liggen.Verder kun je je kuiten beschermen door er maandverband tussen te doen.Ik heb dit zelf niet geprobeerd,maar ik het wel van horen zeggen.Ik hoop dat je hier wat aan hebt.Sterkte met uitlopen!