Bereden politie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juthi

Bereden politie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 11:14

Kan iemand mij vertellen waar ik informatie kan vinden over de bereden politie? Ik zoek nu al uren.. maar ja helaas geen resultaat!!

Hoop iets te horen!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:17

Heb je al via google.nl gezocht?

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:18

Wat wil je erover weten, misschien kan ik je wel helpen. En anders is er via Google het één en ander wel te vinden.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:19

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:22

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:30

Bel de politie zelf of ze info opsturen.. Knipoog Doen ze nl gratis..

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 16:03

Nou eigenlijk wil ik bij de bereden politie.. maar ja kan nergens vinden of dat mogelijk is in Eindhoven en zoja welke eisen er aan iemand worden gesteld zoals bijvoorbeeld vooropleiding enz..

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:05

amberp schreef:
Nou eigenlijk wil ik bij de bereden politie.. maar ja kan nergens vinden of dat mogelijk is in Eindhoven en zoja welke eisen er aan iemand worden gesteld zoals bijvoorbeeld vooropleiding enz..

Politie- opleiding afronden, minimaal 4 jaar straat- agent zijn en daarna laten overplaatsen naar de beredenen........ Ach gut , je hebt dus nog even een tijdje te gaan, helaas.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:13

FlyingHigh schreef:
Politie- opleiding afronden, minimaal 4 jaar straat- agent zijn en daarna laten overplaatsen naar de beredenen........ Ach gut , je hebt dus nog even een tijdje te gaan, helaas.

Dit is het in het kort gezegd, ik heb je al een mail gestuurd. Ga er maar vanuit dat de opleiding die je moet doen minstens 3 of 4 jaar duurt. Dus als je alles bij elkaar telt kan je over minstens 9 jaar (tijd sollicitatie erbij geteld) bij de beredenen. En het is dan nog niet eens zeker of je het wel wordt.

Ik werk bij de politie (toevallig regio Brabant Zuid-Oost waar Eindhoven ook onder valt) en zou dat ook graag doen. Zelf heb ik eerst 9 maanden surveillantenopleiding gedaan (duurt tegenwoordig met het nieuwe onderwijs 2 jaar), toen 3 jaar op straat gewerkt en nu zit ik weer voor 1,5 jaar op school (niveau 3) en dan wordt ik agent. Na 2 jaar agent wordt ik automatisch hoofdagent, maar dat komt omdat het bij onze eerste sollicitatie met ons was afgesproken.

Ik heb zelf ook interesse voor de beredenen en heb ze regelmatig gesproken. Zij hebben mij verteld dat als ik van de opleiding die ik nu volg af kom en er is een vacature vrij dat ik gewoon moet gaan solliciteren. Dan heb ik nog de kans dat ik er eerder bij kan, maar dat komt omdat ik al 3 jaar straat-ervaring heb als surveillant.