Eigenlijk vind ze dit niet leuk.We hebben de luxe dat ze nog de wei op mag ,maar ze gaat in het zand stukje wat we als sluis gebruiken staan wachten en loopt niet met de vriendjes mee.
Ze eet wel het voordroog wat ze krijgt op maar veel bewegen doet ze niet.Ik ben aan het twijfellen of ik haar gewoon geen twee uur buiten zou laten staan en dan binnen halen.
Maar eigenlijk horen ze het toch leuk buiten te vinden.Ik vind het eigenlijk belangrijk dat ze goed bewegen kan, dat ze nog wat kan grazen en sociaal contact heeft.Ze staat altijd met de leidende merrie en haar beste vriendin buiten.Ze is tweede in rang heeft eigenlijk ook het meest te vertellen.
Ik kan me eigenlijk boos maken in haar watjes gedrag want volgens mij vind ze het gewoon te koud.Als het regent staat ze ook altijd zo te tutten voor ik haar buiten heb.Moet ik nu toegeven of niet
.Ik denk eigenlijk dat het mijn eigen schuld is het beest is gewoon rot bedorven.
.Ik denk dat ze haar uurtjes buiten maar moet blijven staan.Maar aan de andere kant vind ik het zielig om dat ze zo staat te kijken ;wanner laat je me er weer in.
. Als het regent, wil ze wel graag naar binnen. Ook als het gras bevroren is, vind ze er niks aan. Gelukkig heb ik overdag veel tijd, en gaat ze nu `s morgens 2 uurtjes naar buiten en `s middags een tijdje.