gezocht instructeur in het noorden van het land

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yarrah

gezocht instructeur in het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 10:30

Hallo,

Ik ben op zoek naar een klassieke dressuur instructeur in het noorden van het land. Kop van drenthe en omgeving. Graag eentje die ook bij je thuis komt. Eventueel wil ik ook wel met de trailer op pad.

Wie weet iemand? en wat vraagt hij/zij voor een uurtje of een half uur?
Mag ook een pbtje.

Trieneke

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:25

Marjo corporaal is erg goed. die komt uit oosterstreek. Ik zelf heb ook les van haar en woon in drenthe en ze komt naar je toe.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:35

Ik woon in het noorden van Drenthe. Ik weet niet precies waar je woont en wat je graag wilt. iig is Laura Zwart een bekende naam, en er zijn er nog wel meer goede hoor!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 16:30

Ik kan veel dressuur instructeurs krijgen. Maar ik zoek toch een instructeur die veel kennis heeft van de klassieke dressuur, hoge schoolwerk e.d.

Trieneke

Klukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:05

Piet Bakker heb ik vroeger les van gehad. (ik weet niet of hij nu nog les geeft) Hij heeft heel veel verstand van klassieke dressuur zoals er op de Spaanse rijschool gereden wordt.

Iris

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:07

Antoine de Bodt komt in Zuidlaren en in Drachten op locatie lesgeven geheel in de klassieke manier, zie www.hoefkatrol.com bij klassieke rijkunst en als je adressen en data's wil weten, moet je even kijken bij lessen en kalender.
Misschien komt Marijke de Jong ook aan huis of op locatie maar moet je even informeren zie www.paardenbegrijpen.nl maar daar durf ik zo niet te zeggen. Succes ermee

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:21

john van doorn komt ook 1 keer in de twee weken naar drenthe en groningen om les te geven
misschien is dat wat voor je?