Leuk strand?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikietje

Leuk strand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 22:02

Me vader stelde voor om met kerst (in ieder geval in de vakantie) naar het strand te gaan, opzich heel leuk ALS het lekker weer is natuurlijk
We wonen in Kaatsheuvel (NB) en we moeten met de trailer toch een eindje rijden... Scheve mond
Wie weet waar een strand is, waar we mogen rijden.
En wat een beetje dichtbij is? *LOL*
Bovenaan zeeland, Rotterdam daar ergens in die buurt

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:16

helaas weet ik niets in die buurt hoop dat je iets vind is erg leuk op het strand.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:47

in meyendael kun je heerlijk door bos duin en strand rijden. ook lekker pannekoeken eten en je kunt je paard er ook kwijt. er leuk daar. zelf rij ik altijs strand hoek van holland maar als je er zo'n eind voor nmoet rijden is dat echt te klein.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:49

Op dit moment mag je bijna overal op het strand.

Kijk voor de zekerheid op www.getij.nl wanneer het laag water wordt. Verder is het met kerstvakantie waarschijnlijk wel druk op het strand dus je kunt het beste 's ochtends gaan.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:56

ben laatst in kijkduin geweest. Dat is Den Haag maar dan een stuk lager dan scheveningen. (De koningin schijnt daar ook te rijden) der zit daar een super mooi groot stuk duinen bij. Echt heel gaaf! Mijn vriend en ik gaan vaak naar het strand maar er is niet vaak zo'n duinenpartij bij.
Je kon daar ook goed parkeren en je was er meteen in de duinen/strand. helaas wel veel ruiters/wandelaars op zo'n zondagmorgen maar dat is overal wel denk ik.

Succes en ik ben benieuwd naar de ideale locatie die de rest aanlevert Lachen veel plezier!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 11:21

Hoek van Holland kan je ook heel lekker rijden
Ook mooie paden door de duinen, geen dammen in zee waar je telkens omheen moet en meestal minder druk als kijkduin/scheveningen.

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 14:56

bedankt voor de reacties! Ik zal eens kijken...kijkduin,..en hoek van holland daar woont een vriendin, dus me vader rijdt daar wel heen.
Dat moet hij maar