wie gaat er naar de hengstenshow van de NRPS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Theeglas

wie gaat er naar de hengstenshow van de NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 19:26

haai
ik ga dit jaar voor het eerst en ik was benieuwd wie er nog meer gaan en wat er allemaal gebeurt daar

groetjes my

nikitatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:27

ik weet het niet

nickysuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:08

Hoi waar is het? en welke datum????

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 17:16

21 januarie in ermelo (geloof ik, ik ga in de auto zitten en ik zie we lwaar ik beland, ik hoef het niet te weten want ik rij toch niet Tong uitsteken )

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 19:01

Hoi,

Ik ga dit jaar voor de derde keer. Ik rijd Nicolai (v. Netron ox) daar. Er zijn verschillende shows: hengsten aan de hand, onder het zadel, een bepaalde hengst met nakomelingen e.d.
Vorig jaar heeft Hans Peter Minderhoudt met Rubels een kur gereden. Ik weet niet wat er voor deze keer in de planning staat.

Ik dacht ook dat de derde bezichtiging van de jonge hengsten dan is maar dat weet ik niet zeker...

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 22:39

LolaTFB schreef:
Hoi,

Ik ga dit jaar voor de derde keer. Ik rijd Nicolai (v. Netron ox) daar. Er zijn verschillende shows: hengsten aan de hand, onder het zadel, een bepaalde hengst met nakomelingen e.d.
Vorig jaar heeft Hans Peter Minderhoudt met Rubels een kur gereden. Ik weet niet wat er voor deze keer in de planning staat.

Ik dacht ook dat de derde bezichtiging van de jonge hengsten dan is maar dat weet ik niet zeker...

ik zal naar je uit kijken Haha!