Gezocht: paardentandarts en fysiotherapeut

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dancer

Gezocht: paardentandarts en fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 18:57

Ik ben op zoek naar een goede paardentandarts en een fysiotherapeut in Friesland of nabije regio.

Florens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:50

Hoi Dancer

Ik vond net een site waarop een aantal paardentandartsen en fysiotherapeuten staan, moet je maar even bekijken. De site is www.paardensport.nu dan ga je naar gezondheid en dan zie je het vanzelf

Florens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:56

Hoi Dancer

Ik zag net een site waarop een aantal paardentandartsen en fysiotherapeuten staan, de site is www.paardensport.nu, dan ga je naar gezondheid en dan zie je het vanzelf

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:32

ik ken een tandarts, een goede maar die woont in noord holland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:09

Ik heb helaas zelf geen goede ervaring met Paardentandartsen. De dierenartsenpraktijk in Gorredijk heeft heel goede dierenartsen. En men. de Nooij heeft zeker veel verstand van paardentanden.
Als fysiotherapeut kun je men Weijers proberen. PB maar voor zijn 06-nr. De dierenkliniek in Oldeholtpade heeft een tel. nr. van een goede fysio die bij hen goed bekend staat.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 07:24

Alvast bedankt allemaal. Ik ga de dierenkliniek in Oldeholtpade bellen voor het telefoonnummer van de fysiotherapeut. Heeft iemand ervaring met de paardentandarts en fysiotherapeut van dierenkliniek Emmeloord?

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 09:52

Ik heb een fantastische fysiotherapeut voor mijn paard, hond en mezelf en dat is Gerrit Weijers. Zijn vrouw regelt nu de afspraken voor de paarden, voor zijn nummer thuis kun je me pb-en. Ook heb ik een hele goede paardentandarts, dat is Ted van Houten, woont in Opende. Ook voor zijn nummer even pb-en.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:00

hoi Dancer, ik heb het telefoonnummer wel voor je van Chris Meulyzer. Een Belg die een paar dagen in de week voornamelijk in Friesland is om paarden te behandelen, zij het fysiologisch of voor de tanden. Je kan hem zelfs nog om rijtechnische instructies vragen.
Hij komt wel eens bij ons op stal en iedereen is tevreden over hem. Voorrijkosten zijn €15,-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:01

Cilian schreef:
Ik heb een fantastische fysiotherapeut voor mijn paard, hond en mezelf en dat is Gerrit Weijers. Zijn vrouw regelt nu de afspraken voor de paarden, voor zijn nummer thuis kun je me pb-en. Ook heb ik een hele goede paardentandarts, dat is Ted van Houten, woont in Opende. Ook voor zijn nummer even pb-en.

Dat zijn nu net de mensen waar ik minder goede ervaringen mee heb. De ts kan wel pben voor meer informatie daarover.