Rontgenologische keuring, welke dierenarts?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Destinietje

Rontgenologische keuring, welke dierenarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 16:40

Aangezien we inmiddels op het moment zijn gekomen dat we een paard moeten laten keuren (rontgenologisch) mijn vraag:
Welke dierenarts (praktijk) in de omgeving Deurne/Helmond is goed/betrouwbaar met deze keuringen. Ik hoor namelijk dat sommige praktijken nogal snel afkeuren, en sommige nogal snel goedkeuren. Onze pony is gekeurd door MOergestel, en die beviel erg goed, en ik hoor daar goede verhalen over, het is alleen nogal ver weg vanuit het paard nu, dus mochten er dichterbij soortgelijke kwaliteit praktijken zijn, hoor ik dat graag!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:17

Someren is errug kritisch, maar wel heel goed uhm Diessen is ook oke, maar das niet echt heel dichtbij.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:51

informeer eens bij een hippischeverzekering welke zij aanbevelen als betrouwbaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:10

Times is in Helmond gekeurd, en daarna heeft mijn 'eigen' veearts in Moergestel de foto's nog eens vergeleken met het keuringsrapport en was het er roerend mee eens.

er zitten er in Helmond overigens wel verschillende

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:20

Sorry maar waar ligt die plaats ongeveer???
Lamg gelden AK!!! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 16:05

brabant

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 20:06

Ligt eraan waarvoor je wilt keuren. Als het bijv. aankoopkeuring is en je het paard wilt verzekeren zou ik toch naar Moergestel gaan. Als ze hem daar goedkeuren, is hij gelijk geaccepteerd door de verzekering en heb je zo dus meer zekerheid. Ietsje verder rijden is dat wellicht toch waard?!