parcourtje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blupie

parcourtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 16:17

hoe onthouden jullie met wedstrijd je parcour en de barrage want wij hebbe binnekort een springwedstrijd maa de barrage ( als ik die mag rijden) zit bij het parcour in en hoe onthouden jullie dat ?

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:37

gewoon goed geconcentreerd verkennen en 1 of 2 keer goed afstappen en wnn je binnekomt eerst nog eens goed rondkijken voor je begint

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 16:41

Als je niet als eerste hoeft te starten en je ziet anderen, is het allemaal heel logish. Niet te druk om maken, hoor. Eerst maar zien of je de barrage haalt. Als je eenmaal je parcours gelopen en gesprongen hebt, weet je waar de hindernissen staan. Je hoeft er minder te springen, dus die je niet hoeft te springen hoef je niet te onthouden. Wel ontstaat er vaak een nieuwe lijn, dus die even in je hoofd afleggen terwijl je naar de hindernissen kijkt als je nog niet hoeft. Ik was ook altijd bang dat ik het niet zou onthouden en het viel eigenlijk altijd mee.

elke_fyfel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:08

Ik dacht bij mijn eerste parcours van oho, dit lukt nooit. Maar dat parcours is nu een half jaar geleden,en ken het nog vanbuiten Haha! en andere parcours die ik gereden heb ook

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:25

Het parcours zelf kan ik ook nog maar net onthouden ( heb al zo veel troubles om mijn pony naar een sprong gestuurd te krijgen)
De barrage vergeet ik altijd dus ik schrijf de nummers op mijn hand Bloos .

Eline

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:18

ik loop het parcour, en daarna kijk ik of ik het parcour weet zonder naar de bordjes te kijken, en dat doe ik dan ongeveer 10 keer ofzo, dan weet ik wel waar ik naartoe moet Haha!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:43

Het parcours 1x lopen, dan aan de kant nog een paar keer kijken of je het weet. Als je aan het losrijden bent nog kijken, en als je gelukt hebt een paar andere kijken. En meestal gaat het dan vanzelf!
Bij ons staat er vaak iemand in de bak, die je kan vertellen waar je heen moet als je het echt niet meer weet!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 11:20

Inderdaad niet te druk maken en tijdens het verkennen ook even een keertje de barrage lopen Lachen